СК VUSO збільшила кількість клієнтів завдяки надійності і якості сервісу

СК VUSO посіла 8 місце на страховому ринку України за показником отриманих премій у першому півріччі 2021 року. За період з січня по червень компанія отримала 764 млн грн страхових премій. Цей показник у 1,68 перевищує аналогічний показник 2020 року, який становив 454 млн грн.

Найбільший попит мали такі види страхування: КАСКО – зібрано 192, 2 млн грн, що на 55,18% більше в порівнянні з показником минулого року; ОСЦПВ – залучено 121,59 млн грн (приріст складає 27,67%); на туристичному страхуванні зібрано 121,01 млн грн (ріст – 206,43%); добровільне медичне страхування – отримано 38,79 млн грн (ріст – 2,58%). Покращення результатів пов’язане з удосконаленням системи бізнес-процесів та залученням до співпраці партнерських компаній.

Також за результатами першого півріччя компанія займає сьому позицію у рейтингу «ТОП-10 ризикових страхувальників за виплатами», опублікованому журналом Insurance TOP. В порівнянні з 2020 роком показник об’єму страхових виплат збільшився в 1,7 раза, що  становить 281,15 млн грн. За цей час за договорами КАСКО виплачено 81,32 млн грн (ріст – 42,57%), ОСЦПВ – 62,5 млн грн (ріст – 42,47%), туристичне страхування – 32,97 млн грн (ріст – 101,02%), ДМС – 22,89 млн грн (ріст – 10,29%).

За інформацією МТСБУ у другому кварталі 2021 року СК VUSO посідає перше місце серед страхових компаній за показником частки вимог, врегульованих до 60 та до 90 днів з дати ДТП. Основна частина страхових випадків врегульовується у термін 30 днів.

Також СК VUSO покращила свої показники у напрямку врегулювання автострахування. Загалом у першому півріччі компанія має 3215 врегульованих випадків за КАСКО, що на 51,6% більше від аналогічного показника 2020 року, 517 випадків прямого врегулювання (ріст складає 86%) та 3018 випадків врегулювання за ОСЦПВ (ріст — 42%). Загальна сума виплат за КАСКО — 79 282 571 грн, що на 38% більше за показник минулого року, пряме врегулювання — 9 146 674 грн (ріст — 155%), ОСЦПВ — 57 050 870 грн (ріст — 44%). Також компанія протягом шести місяців здійснила 132 максимальні виплати (від 85 тис. грн), що на 50% більше від результату першого півріччя 2020 року. 

Впродовж цього часу серед клієнтів збільшився попит на оформлення послуг через онлайн-ресурси. Таким чином показник кількості клієнтів, які придбали страхові поліси через сайт та чат-боти в Telegram i Viber, збільшився до рівня 8,7%. Також клієнти активно використовували сайт з метою врегулювання страхових подій.