Аварії за участю кількох транспортних засобів – це завжди великі збитки. Тому особливо прикро, коли такі ДТП стаються просто через безглузде нехтування деякими автомобілістами Правилами дорожнього руху, безпідставну самовпевненість та переконання у власній водійській майстерності, що дозволить уникнути аварії при виконанні будь-яких, навіть дуже сумнівних, з точки зору безпеки, маневрів.
Автопригода, в якій було пошкоджено застрахований СГ «ТАС» дорогий позашляховик Mercedes-Benz GLS350, сталася на одному з проспектів в Дніпрі.
Mercedes рухався в потоці за автомобілем Mitsubishi Pajero, аж раптом «японця» «підрізав» інший учасник руху – на Peugeot 207, який з середньої смуги, всупереч ПДР, намагався звернути ліворуч. Однак реалізувати свій намір йому не вдалося: незважаючи на екстрене гальмування Mitsubishi, сталося зіткнення. Та цим біди власника японської автівки не обмежились: ззаду його «наздогнав» Mercedes, водій якого просто не мав змоги миттєво зупинити позашляховик.
Тож наслідки необачних дій водія Peugeot виявилися сумними: в результаті цієї пригоди серйозних пошкоджень зазнали всі три автівки, і ремонт кожної з яких, за висновком експертів, коштуватиме дуже недешево. Зокрема в застрахованого СГ «ТАС» позашляховика Mercedes-Benz GLS350 в аварії було пошкоджено передню частину кузова: обидва крила, капот, бампер, розбито обидві блок-фари та решітку радіатора. При цьому загальний збиток власника автомобіля сягнув 490649 грн.
Втім, самостійно сплачувати за ремонт авто чи чекати, поки його оплатить винуватець ДТП клієнтові СГ «ТАС» не довелося – завдяки наявності договору страхування «ЄвроКАСКО 5 зірок».
Страхова група «ТАС» оперативно врегулювала страховий випадок, виплативши належне страхове відшкодування в розмірі понесених клієнтом збитків.
Залишається додати, що Mercedes-Benz GLS350 було застраховано за програмою «5 зірок» вказаного договору, що передбачає покриття максимального переліку страхових ризиків, а також включає в себе низку цікавих та корисних для автомобілістів опцій, в тому числі «Валютний коридор», «VIP-сервіс» тощо.