Vienna Insurance Group підтверджує солідні результати 2020 року

Коефіцієнт платоспроможності 238% демонструє потужну капіталізацію VIG

Попередні дані 2020 фінансового року, опубліковані в березні, та перспективи на 2021 рік підтверджені звітами VIG

Стабільна робота в рік невизначеності

Зі збільшенням обсягу премії до 10,43 млрд євро, прибутку до оподаткування в об’ємі 346 млн євро та подальшим покращеним комбінованого коефіцієнту до 95%, VIG Group досягла солідних результатів у 2020 році. «VIG Group вдалося порівняно добре прожити цей важкий період пандемії. Ми показали, що стійкі до непередбачуваних подій. Ця стабільність є нашим найбільшим надбанням, що дозволяє нам подолати неспокійні часи та ефективно вирішувати будь-які особливі локальні виклики,» пояснює генеральний директор Елізабет Штадлер. VIG очікує, що обсяг премії в 2021 році залишиться на рівні 2020 року в об’ємі приблизно 10,4 млрд євро, а прибуток до оподаткування становитиме від 450 до 500 млн євро. Комбінований коефіцієнт, як очікується, залишиться на сталому рівні близько 95%.

Сильна капіталізація

Підсумковий коефіцієнт платоспроможності Групи станом на кінець 2020 року був трохи кращим, ніж повідомлялося раніше (235%). Нормативний коефіцієнт платоспроможності у розмірі 238%, відображає продовження виключно високої капіталізації VIG. Станом на 31 грудня 2020 року власний капітал VIG становив 8,8 млрд євро, 83% з яких належали до категорії найвищої якості (рівень 1). Необхідний розмір платоспроможного капіталу становить 3,7 млрд євро. Детальнішу інформацію можна знайти у звіті VIG про платоспроможність та фінансовий стан

Публікація річного звіту групи та звіту про стійкий розвиток

Слоган VIG Group «Захищаючи те, що має значення» буде розміщено на обкладинці Річного звіту Групи за 2020 рік, року, який був для всіх великою невизначеністю. Цим VIG наголошує на меті компанії – забезпечити як безпеку, так і захист. «Ми вважаємо, що наш обов'язок – поважати цінності, які близькі нашим клієнтам і ставитись до них з відповідною турботою і увагою,» пояснює Елізабет Штадлер. «В цьому контексті ми зосереджуємось не лише на сьогоденні, але відповідно до нашої довгострокової стратегії, звичайно, і на майбутньому».

Прес-служба компанії