залишив відгук про ТДВ «Альянс Україна» (ID 369)

Негативний, оцінка клієнта: 2/10

Гость

Медицинская страховка от «Allianz Украина» это Филькина Грамота
З даною страховою компанією я познайомився коли працював у банку. Банк через те що керівництву підмазали, застрахував здоров’я своїх працівників у «Allianz Украина».
Жоден працівник банку індивідуального договору по медичному страхуванню з «Allianz Украина» не підписував та не ознайомлювався. Рядові працівники знали, що як кажуть «що десь там застраховані», але не могли почитати договір.
Але в мене відбувся страховий випадок - стався перелом кістки.
В лікарні провели оперативне втручання та положили на 6 днів.
Після виходу з лікарні і проведеного амбулаторного лікування в дома, я звернувся до «Allianz Украина» з заявою про виплату страхового відшкодування по медичному страхуванню всього на суму близько 500 грн. Дана сума це тільки за ліки (кошти які я витратив коли відбувалася операція і перебування в лікарні).
Як доказ витрати коштів я надав направив чеки з аптек та квитанції з лікарні.
Лікувався я в міській клінічній лікарні, державна лікарня.
Квитанції з лікарні про оперативне втручання, та проведені рентгенівські знімки, до і після операції для страхової «Allianz Украина» взагалі не є доказом того, що я витрачав на це кошти. Прийшлось два рази давати пояснення відносно того що я лежав в лікарні і мені робили операцію, що я заплати лікарні за операцію.
В лікарні видають квитанцію з номером, розміром заплаченої суми, частиною печатки, підписом особи, що видала та заявляють, що квитанції іншого зразку вони не видають.
Моя заява розглядалася в страховій чотири місяці. То особа що її розглядала на лікарняному то вони робили запит в лікарню де я лікувався. В результаті мені повідомили що мені відмовлено у зв’язку з тим що я порушив їхній сраний договір з ними тим що не повідомив їх відразу на протязі перших 24 годин про страховий випадок.
Я жалію що потратив кучу часу на збирання цих всіх бумажок для страхової, грошей, нервів і здоров’я спілкуючись з непорядними працівниками цієї шарашкеної контори.
Висновок: хто це читатиме майте на увазі, що коли у Вас не дай Боже трапляється горе і нещасний випадок відносно здоров’я, чи Ви раптово попадаєте в лікарню і Ви застраховані в «Allianz Украина», чи в іншій страховій то велика ймовірність того, що КОШТИ витрачені вами, на лікування, і на своє здоров’я ВАМ НЕ ПОВЕРНУТЬ!!!
Добре що хоть зуби полікував на 1500 грн. щоб їм нічого не лишати.
Я зате маю досвід відносно порядності страхової компанії «Allianz Украина» і науку на все життя відносно медичних страховок взагалі.
Працівникам страхової компанії «Allianz Украина», я бажаю щоб з ними і з їхніми дітьми, їхніми батьками і родичами траплялися кожен день страхові випадки відносно здоров’я. Що такі ПАДЛЮКИ НЕ ПЛОДИЛИСЯ І ПОРЯДНИХ ЛЮДЕЙ НЕ ОБМАНЮВАЛИ ТА НЕ ДУРИЛИ.

Альянс Україна (ALLIANZ)06.02.2014 02:00

Шановний Володимире Юрійовичу,

Інформація про договір страхування, усі його важливі умови, а також пам’ятка для застрахованих осіб розміщена на внутрішньому порталі Вашого банку, саме для того, щоб з нею міг ознайомитися кожен співробітник у будь-який момент. Згідно зазначених умов сотні Ваших колег щодня отримують медичну допомогу через нашу компанію.

Причини, з яких Вам було відмовлено у виплаті відшкодування, вказані нами у листі від 22.01.2014, надісланому Вам. Ви перебували на стаціонарному лікуванні у період з 31.08.2013 року по 04.09.2013 року, повідомили про випадок 14.11.2013, тобто більше ніж через два місяці після закінчення лікування, а документи на відшкодування подали 21.11.2013 року. Тим самим Ви порушили одразу дві умови договору: несвоєчасно повідомили про страховий випадок та не надали документи на відшкодування витрат протягом 30 календарних днів після сплати послуг та ліків. Посилання на конкретні пункти Договору вказані у листі.

Також дозвольте нагадати, що при поданні документів на відшкодування Ви зазначили, що порушили строки через те, що не могли самостійно пересуватися, здійснювати телефонні дзвінки у лікарні та перебували у шоковому стані після отриманої травми і після операції. Оскільки затримка у повідомленні склала більше двох місяців, у страхової компанії виникли сумніви щодо тривалості зазначеного стану. Тому нами було надіслано відповідний запит до лікарні, де Ви проходили лікування. Згідно одержаної відповіді, під час госпіталізації, в післяопераційному періоді та під час знаходження на стаціонарному лікуванні в шоковому стані Ви не перебували, самостійно не пересувалися в першу добу після операції та могли здійснювати зовнішні телефонні дзвінки. Отже Вами було надано неправдиву інформацію, порушення строків сталося без поважних причин.

Через необхідність надсилати запит у лікарню , строки розгляду Вашої заяви на відшкодування подовжилися на період до отримання відповіді медичної установи, яка надійшла 21.01.2014 року (копію листа було надіслано Вам 22.01.2014). Навіть з урахуванням цього загальний строк розгляду Вашої справи склав 2 місяці і один день. Тож Ваше твердження про те, що компанія розглядала справу 4 місяці теж не відповідає дійсності.

Хочемо зазначити, що відносини Застрахованої особи і Страховика ґрунтуються на чесності, взаємоповазі та взаємному дотриманні умов договору обома сторонами, тобто не тільки Страховиком, але і Застрахованою особою. Наша компанія повною мірою виконує взяті на себе обов’язки та діє виключно в рамках договору. Ви самі мали змогу у цьому переконатися під час отримання стоматологічної допомоги.

Наостанок дозвольте нагадати, що вичерпну консультацію щодо дій у разі настання страхового випадку можна отримати у цілодобовому контакт-центрі компанії у будь-який момент. Тож ми просимо усіх клієнтів: якщо у вас виникають сумніви або ви не пам’ятаєте умов договору, будь ласка, звертайтеся, ми радо допоможемо.

З повагою,
Крістіна Ніколаєва,
уповноважена з розгляду скарг клієнтів
СК «Allianz Україна»