Відгуки про страхову компанію ПрАТ "Страхова компанія "Інтер-Поліс "

Клієнтська оцінка (за рік):
3,810
Відгуків за останній рік:4
Всього відгуків:32
8 Позитивних
2 Нейтральних
22 Негативних
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
110
30.05.2022 17:27
"Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные." - и не просто так, литературных слов не осталось, остальные цензура не пропустит
Докладніше
Оцінка:
210
09.04.2022 03:58
Ці ш***аї виплатили велетенську суму. "потерпілому" внаслідок ДТП з незначними пошкодженнями Після чого намагаються з мене її стягнути як з винуватця - в односторонньому порядку. Жодних документів та схем ДТП або суми виплати розглянуто або узгоджено не було. Офіційний запит залишається без уваги декілька місяців.
Докладніше
Оцінка:
210
28.12.2021 13:56
Вже майже два тижні після перереєстрації неможливо виправити номер ТЗ в полюсі.
Докладніше
Оцінка:
1010
19.10.2021 22:27
Спасибо большое страховой компании Интер полис, полностью оплатили лечение от ковид 19,компенсировали мне расходы на первые дни лечения (покупал за свой счёт, остальное за счёт страховой) по телефону все четко,быстро,понятно разъясняют!
Докладніше
Оцінка:
110
02.12.2020 13:43

Мрак. После дтп предлагают сумму в 30% от реальной стоимости ремонта... Пойду в суд

Докладніше
Оцінка:
710
23.11.2020 06:47

Хочу выразить благодарность сотруднику Харьковского офиса Оксане Георгиевне за подробную консультацию, все предельно ясно, доступно и вежливо, при том, что на момент консультации она была в отпуске. По страховому случаю только собираю документы, об этом напишу позже.

Докладніше
Оцінка:
110
27.06.2018 08:32

Это мо***ники и аф***сты. У моего отца онкология, он бывший железнодорожник на пенсии, администрация Южной жедезной дороги всех пенсионеров своих застраховала в компании Интер-полис. Документы Бали поданы в декабре 2017 года сейчас конец июня 2018 выплаты нет. По телефону отвечают что документы расмотренны выплата начислена ждите, что бы вернуть чеки которые не вошли в расчет необходимо им дополнительно писать заявление бред это они должны написать мне ответ почему не компенсируется вся сумма в полном объеме и вернуть лишние чеки. ,

Докладніше
Оцінка:
110
16.04.2018 08:49
Компания не платит. Прошло 3 месяца со дня подачи заявления на выплату по ОСАГО. Дозвонится проблематично. Четкого ответа по поводу сроков выплаты никто не дает.
Докладніше
Оцінка:
310
19.02.2018 05:51
После производственной травмы и после 2 й операции через 2 мес, лег на койку подлечить травму при этом лечении параллельно будут вводить Гиалуром Хондро в сустав стоимостью 3500 гр за лекарство . Мне говорят по полюсу интера ничего не даем покупай за свои высылай чеки, те которые будут перебраны ,аж потом вернут гроши , иди одолжи лечись ,А НА ЧТО ТОГДА СТРАХОВАЯ , ИДТИ В ПОЗИКИ НА ЛЕЧЕНИЕ ? . Мало того сегодня 19,02,18 при подтверждении полюса ответ да и мол он что то часто лечится (знает ли оператор обстановку судить человека) здоровый больного не понимает , а судить много ли болеть или нет это да Где выполнение соблюдение договора ?
Докладніше
Оцінка:
110
19.01.2018 04:20
Моя мама пенсіонер влітку знаходилась 10 днів на лікуванні,при вступі на стаціонар не отримала належного мед страхування по страховці І.П. Харчування та ліки купувались, і за кілька днів я вислав усе С.К. Документи були на розгляді 1,5 місяця, після чого дана організація запросила в жовтні іще один документ, який був їм наданий. Минуло два місяці, почав телефонувати на гарячу лінію. Спочатку казали одне і теж,-«Документи на розгляді». Потім в середині грудня оператор сказав, що надіслали листа, зміст якого їм невідомий і він має надійти десь за десять днів. Ну думаю,-«Доки не посварився, не заворушаться». Минув термін коли мав надійти лист. Знову телефоную на гарячу лінію, де знову мені кажуть - «на розгляді». Після кількох днів сварок вдалося зв”язатися з секретарем. Кажу – «скільки можна розглядати?» Відповідає – « по закону 1 місяць.» Так минуло вже 3місяці А, 3- то це ще нормально. І тут почало приходити розуміння, що позитивного рішення на користь клієнта тут не існує в принципі. Інтуїція не підвела. Десь тиждень тому мама врешті отримала листа в якому приведений 2 абзац пункту3Договору, а саме: - Страховий випадок - звернення застрахованої особи під час дії договору страхування до мед. закладу для одержання мед допомоги у зв”язку із розладом здоров”я, внаслідок захворювання, а саме: гострого захворювання, загострення хронічного захворювання… Оскільки лікарем не було встановлено гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, дана подія не є страховим випадком і І.П. не буде нічого відшкодовувати. Діагноз лікаря займає 6 рядків на А4, проте там не має вислову - «хронічне захворювання» і тому - до побачення. Будемо іти далі.
Докладніше