ОДО "Страховая компания "Гардиан"


Год основания:2007
Горячая линия:0 800 503-114
Юридический адрес компании:01032, г. Киев, ул. Саксаганского, 96


Позиции компании в рейтингах
18
Позиция №18 в рейтинге

GUARDIAN


Информация о компании

Наша миссия - максимально предусмотреть желания Клиентов и гарантировать им качественный уровень страховых услуг, и быстрое урегулирование страховых случаев.

Компания на протяжении многих лет стабильно удерживает высокую ликвидность и регулярно демонстрирует положительную финансовую динамику, оставаясь на страховом рынке надежным партнером и достойным конкурентом.

2019 год для СК "ГАРДИАН" стал годом новых глобальных стартов в международном масштабе. Благодаря успешной динамике развития, прозрачным бизнес процессам и профессиональному менеджменту, компания получила доверие одного из крупнейших международных инвесторов - Арунаса Шикшты, который начал развитие компании в международной плоскости.

В 2020 г. СК "GUARDIAN" возглавил Виктор Берлин, успешный СЕО, кандидат экономических наук, член Национальной комиссии, осуществляющей государственное регулирование в сфере рынков финансовых услуг (2012-2014).

Средняя клиентская оценка (за год):
1,010
Отзывов за последний год:12
Всего отзывов:13
0 Позитивных
0 Нейтральных
13 Негативных
Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные.

Клиентская оценка:
110
13.11.2024
Питання до керівництва СК "Гардіан" - ВІДСУТНІ !!!! Співпраця з клієнтами - на "ЛОХА", на мою думку, є стратегією даної компанії... Навіщо телефонувати, та пропонувати не зрозумілі (занижені) суми для виплати по СВ ? Зворотній зв'язок з клієнтом - легко кажучи, бажає кращого...
Подробнее

Клиентская оценка:
110
04.11.2024
На сайті пише "5 днів для вирішення питання по страховому полісу". Працівник при оформленні страхового випадку сказав "до 2х тижнів буде виплата". По факту пройшов місяць. Працівник не піднімає телефон/збиває. На гарячій лінії сказали очікувати...це потрібно більше місяця чекати щоб ТІЛЬКИ ПОЧАТИ ремонтувати авто??? Це повна безвідповідальність! Нікому не раджу!
Подробнее

Клиентская оценка:
110
28.09.2024
Батько купив страхівку для виїзду за кордон. Там по приїзду з ним стався страховий випадок. Гроші за лікування оплатили самостійно, так як сказав нам оператор по телефону даної компанії. Всі чеки виписки з лікарні були перекладені на українську мову і завірені нотаріусом, згідно умов. Всі документи, а їх не мало, були надані мейлом…і тут починається…то їм фото не подобається, то не мають бажання переписуватись і просять посилати все листом на їхню адресу…вибачайте, листування займе не один тиждень чи місяць..не раджу дану компанію і буду надсилати скаргу в компитентні органи.
Подробнее

Клиентская оценка:
110
06.09.2024
Не рекомендую цієї страхової, не виплачують компенсації по страхових випадках. Телефонуючи на гарячу лінію,не можливо дізнатись ніякої інформації.
Подробнее

Клиентская оценка:
110
21.08.2024
Я вкрай незадоволений роботою страхової компанії ТДВ «СК «Гардіан». Звернувся до них з приводу страхового випадку, який стався 27.06.2024 (номер справи G-37729). Незважаючи на те, що всі необхідні документи були подані вчасно та повністю, моя справа була безпідставно закрита. Компанія абсолютно не врахувала надані докази та обставини справи (складений європротокол в якому чітко зазначено, що я зупинився для того щоб надати дорогу транспортному засобу, що наближався праворуч до мене). В європротоколі особа відповідальність якої застраховано в ТДВ «СК «Гардіан» зазначила (написавши власноруч), що свою вину визнаю, європротокол підписаний усіма сторонами. Процес розгляду тривав дуже довго, а в кінці мене повідомили про закриття справи без пояснення вагомих причин. Комунікація з представниками страхової компанії була незадовільною. Отримати відповідь на запити було складно, а коли відповідь нарешті надійшла тільки на електронну адресу,  в  твердому примірнику як обіцяли працівники даної компанії її ще досі немає, вона була неповною або не відповідала на основні питання. В результаті я залишився без належної страхової виплати, хоча мав на це повне право. Рекомендую потенційним клієнтам бути обережними при виборі цієї страхової компанії. На жаль, їхні обіцянки про якісне обслуговування та захист інтересів клієнтів не відповідають дійсності. Я розчарований і не рекомендую цю компанію для страхування.
Подробнее

Клиентская оценка:
110
12.07.2024
Вперше мала справу зі страховою. Подала всі документи згідно переліку. Через два місяці сама подзвонила, виявляється страхова надіслала лист поштою власнику авто, лист звичайно не прийшов. В листі вказано, що я не подала заяву на відшкодування, тому вони нічого і не зробили. Окей, набрала їх, заповнила заяву, відправила. Пройшов місяць. Дзвоню їм весь тиждень, то вони обіцяють передзвонити, то зʼєднують з фахівцем по моїй справі, але ніяк зʼєднати не можуть, і ще міліони відмазок.
Подробнее

Клиентская оценка:
110
31.05.2024
прислали регресс спустя почти 3 года указав пункты ЗУ 38, 38.1, 38.1.1 учитывая что была своевременная подача заявления о страховом случае. потом про оставление места ДТП не указывая не единого пункта ЗУ где это прописано. то есть это незаконное вытребование суммы регресса.
Подробнее

Клиентская оценка:
110
17.05.2024
Дуже не рекомендую!!! Страхова GUARDIAN в Україні. Не робить там грінкарти. Маю дуже поганий опит страхування в них.
Подробнее

Клиентская оценка:
110
07.05.2024
Найгірша компанія яку зустрічав. Зроблять все щоб не виплачувати. 
Подробнее

Клиентская оценка:
110
29.03.2024
Всім доброго дня,особисто я не рекомендую корисиуватись цією страховою компанією.Я не є клієнтом,але є постраждавша особа від цієї страхової.Ситуація була така,клієнт страхової guardian пошкодив моє ато,ми разом оформили європротокол надіслали в страхову,вони підтвердили що все впорядку ви подали всі документи чекайте на відповідь.Ще до цього всього експерт провів огляд пошкодженого авто,тобто моє.Але висновок був такий,ви не подали ні одної заяви і відшкодувань небуде, так звістно що це не мої проблеми хто мені буде оплачувати ремонт,але клієнтам потрібно розраховувати що в них не страховка а лише туалетна бумага якою навіть і підтертись не вийде.
Подробнее

Клиентская оценка:
110
26.01.2024
Увага «Гардіан!!!» Якщо, не дай Боже, ви стали учасником ДТП, і у винуваться бачите сумнівний страховий поліс страховоі компаніі «Гардіан, - ви стали учасником квесту «Здобудь гроші на ремонт авто». Ви це відчуєте відразу, тільки набравши номер гарячоі лініі. Зрозуміло, що мета страхових компаній - це отримання прибутку, і ви зі своіми проблемами ім взагалі не цікаві. Але…Відразу фіксуйте усі факти розмов і звернень до цієі компаніі, будьте певні, вони вам знадобляться. Ніяких розяснень і відповідей ви не отримаєте!!! Всі питання задавайте письмово з регістрацією, або заказними листами. Будьте з першого дня готові до судового позову!!! 
Подробнее

Клиентская оценка:
110
29.12.2023
Не советую. В банке уговорили подписать. Наступил страховой случай, 10 дней больничный, 1200грн лекарство. Итог выплат : 250грн. Ответ компании, читайте лучше договора. Если человек не разбирается в тонкостях договора или не умеет читать, можно запихать все что хочешь. ЛОХОТРОН
Подробнее

Клиентская оценка:
110
03.11.2023
Гублять документи, змушують по 100 разів відправляти. Обіцянки не виконують. Кожен день говориш з новим менеджером і все пояснюєш з початку. Виявляється, вони не можуть надати інформацію, бо немає документів і вони чомусь чекають. Хоч документи надсилав і в вайбер, і в телеграм. Дуже не задоволений. Якщо хочете витратити купу часу і хочете відчути на собі хамське поводження менеджерів, які ніколи нічого не знають, вам сюди — В НАЙШІРШУ В СВІТІ СТРАХОВУ GUARDIAN!!!
Подробнее
Акции и скидки

В данный момент у компании нет действующих акций =(

Офисы
Компания еще не предоставила данные про свои региональные офисы