оставил отзыв о ОДО "Страховая компания "Гардиан" (ID 72150)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Світлана
Страховий випадок: я постраждала сторона, експерт приїхав аж 6.10.2025 (випадок 19.09.2025), після 10000000000 дзвінка на їх гарячу лінію. Після приїзду експерта, виявилось, що я маю написати ще заяву, посилання на яку мені скинули у вайбер. Як заповнювати заяву ніхто не пояснив (і повідомлення про настання ДТП теж! Хоча за законом забовязані!!!). Тепер не зрозуміло скільки маю чекати оцінку і яке сто мені вибере представник ( до речі, в Миколаєві, на їх карті лише одне сто, хоча в реальності це звичайний гараж в кооперативі!!! Ні сертифікатів ні яких жодних документів у цієї сто немає), (про те що я, як власник постійно у відрядженнях закордоном, і не можу виконувати їхні забаганки, взагалі мовчу). По закону я можу сама вибрати сто, але гаряча лінія гардіан не може мені пояснити  мої права! І свої обовʼязки по відшкодуванню збитків. Тільки кожний наступний представник відповідає - можете самі ремонтувати, але …. І ми учочнимо (уточняють вже 10 день). Враховуємо, що Миколаїв прифронтове місто, вони чекають поки прилетить по стоянці (до речі вона платна - за мій рахунок, бо ця страхова не бажає оплачувати).