19.02.2025 12:39
Доброго вечора.
Залишаю пока нейтральний відгук.
Розчарований відношенням працівників компанії.
Подавав заявку на ,,страховий випадок по захворюванні дитини.,, DNH0HI-22BN3LP
договір.
Отримав зразу відмову, за недостатністю документів та інших причин.
Зазначаю ,що являюсь військовослужбовцем, буваю в таких місцях де іноді по тижнях не має зв'язку. Про захворювання дитини дізнався не одразу. Коли мені прислали виписку я зазначив страховий випадок і надав виписку . Після цього хотів додати свідоцтво про народження дитини віконце вже було не активне.
Я вчора звернувся на лінію Приватбанку з питаннями ,що не встиг додати документи, і не знаю чи всі документи я додав, чи правильну форму довідки надав .
Нащо мені співробітники Приватбанку відповіли .
,,Ви не хвилюйтесь , з вами менеджер страхової компанії обов'язково зв'яжеться і вам допоможуть якщо буде потрібно правильно зібрати документи.,,
Сьогодні дообіду ніхто до мене на зв'язок не виходив, не консультував. Після обіду в зв'язку з службою я був частково відсутній на зв'язку.
Вечером коли в мене був стабільний зв'язок я зайшов на сайт Приватбанку де побачив відмову у зв'язку з неповним комплектом документів.
Прошу адміністрацію компанії врахувати ,що я проходжу військову службу і не завжди можу бути на зв'язку, тому прошу проконсультувати мене по мірі можливості які потрібно документи іповторно розглянути мою з заявку,
З повагою до Вас Олександр.