залишив відгук про ПрАТ "Страхова група" Ю.БІ.АЙ " (ID 958)

Негативний, оцінка клієнта: 4/10

Гость

До Національної комісії, що здійснює
державне регулювання
у сфері ринків фінансових послуг.
01001, м.Київ-1, вул. Б. Грінченка, 3

Копія: До Моторного (транспортного) страхового бюро
України
02002, Київ-2, а/с 272

Управління у справах захисту прав споживачів у Хмельницькій області
29000, м. Хмельницький, вул. Михайла Грушевського, буд. 87

Приватне акціонерне товариство
“Страхова група “Ю.БІ.АЙ”
04112, м. Київ, вул. Дегтярівська, 48 (офіс 708)
тел. (044) 374 03 25
адреса електронної пошти: office@ubi.ua

Гурницький Павло Едвардович,
29025, м. Хмельницький,
вул. Чкалова, буд.14, кв. 207
тел. (067) 380-44-34
адреса електронної пошти 3point@inbox.ru


Заява
щодо неправомірного затягування строків виплати страхового відшкодування
та надання копій документів

11.05.2013 р. об 10 год. 40 хв. у м. Чернівці сталось ДТП, внаслідок якого постраждав автомобіль KIA CERATO д.н.з. ВХ8715АХ, власником якого я є і яким керував Гурницький Роман Павлович. Винуватцем ДТП є водій автомобіля - ФОРД, д.н.з. 53515МО Слівінський Руслан Анатолійович, котрий проживає Тернопільська обл., м.Заліщики, вул.Українська, буд.20, кв. 14
Цивільно-правова відповідальність на мій автомобіль застрахована за полісом № АС/0100199 від 05.01.2013 у ПрАТ «СТ «Іллічівське». Цивільно-правова відповідальність винуватця ДТП - Слівінського Р. А. застрахована у ПрАТ “СГ “Ю.БІ.АЙ” (поліс № АЕ/0174853 від 20.12.2012 р. ).
Оскільки постраждали лише забезпечені транспортні засоби і водій автомобіля ФОРД визнав свою вину, нами було оформлено повідомлення про ДТП (Європротокол), складено схему ДТП.
13.05.2013 року мною було написано та передано до офісу страхової компанії заяву про виплату страхового відшкодування
16.05.2013 р. автомобіль було оглянуто представником ПрАТ “СГ “Ю.БІ.АЙ”.
З того часу на мої неодноразові телефонні та особисті звернення мені повідомлялось, що моя заява знаходиться на розгляді у головному офісі, куди, до речі я додзвонився лише кілька разів, на що мені було повідомлено, що відповіді на всі питання щодо виплат страхового відшкодування надаються лише з 17 до 18 год. ( у цей час додзвонитись у офіс компанії практично неможливо).
При цьому, всупереч вимогам п. 35.3 статті 35 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» мені жодного разу не було надано інформацію про розмір збитків, оцінених страховою компанією винуватця.
Пройшло майже 90 днів з дня подання заяви про страхове відшкодування, а страховиком ПрАТ “СГ “Ю.БІ.АЙ” не виконуються вимоги ч. 1 п. 36.2 ст. 36 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», хоч до кінця строку – 90 днів на прийняття рішення і виплату, він мав би узгодити розмір страхового відшкодування (Законом передбачено кінцевий термін для виплати страхового відшкодування, а не лише прийняття рішення і невизначений термін для здійснення виплати).
Своєю бездіяльністю страховик – ПрАТ “СГ “Ю.БІ.АЙ” умисно затягує строки виплати мені страхового відшкодування, грубо порушує вимоги Закону України «України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», вказує на неможливість виплати страхового відшкодування при оформленні повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду встановленого МТСБУ зразка (Європротоколу) та підриває авторитет страхового ринку і страхового законодавства України.
Прошу вжити заходів впливу до ПрАТ “СГ “Ю.БІ.АЙ” з метою запобігання порушенням чинного законодавства України.