Мой страховой агент





написал отзыв про страховую компанию АЛЬФА СТРАХОВАНИЕ (Отзыв №5650)



негативный отзыв

оценка автора: 1/10



  Ліля Купила страховку разом з мобільним пристроєм в Comfy 20.03.16 року. Вартість страховки - 666.6 грн. Продавець перед покупкою страховки надав недостовірну інформацію про умови страхування. А 2 частину договору , Comfy видало 30.10.16 р. Через 6 місяців (30.10.16 р.) настав страховий випадок - пошкодження ЕП. Перші документи занесено в страхову компанію 1.11.16 р. Ремонт 1300 грн. Згідно договору 4 - 7 місяців після страхового випадку 15℅ безумовна франшиза, тобто 555 грн. Отже сума страхової виплати повинна становити 745 грн. Мені повідомили про суму виплати 189 грн, бо з якихось незрозумілих причин страховий випадок, за вашою версією, настав через 7 міс. І як тоді так сталось, що заява оформилась на 20 днів до того? До речі, кошти я ще не отримала. І хто винен не ясно. Банк коштів не бачить, а ви (страхова компанія) не може видати документ, який би підтвердив їх перерахунок, бо той, хто займався моєю справою на лікарняному і тільки та людина володіє тією інформацією. Було 2 звернення на гарячу лінію... Останнє 26.12.16 р. Пообіцяли розібратись. Суму виплати повідомили лише сьогодні. Після першого звернення, повідомили про те, що кошти є на рахунку банку (Райффайзен банк Аваль), а якщо така ситуація повториться звернутись знову у відділенні банку (для чого? Не зрозуміло). З моменту надання всіх документів пройшло більше 30 днів, отже страховик спалачує пеню 0.01% щодня від суми (745 грн), що дорівнює 10 коп - 1 день.)))) Смішно!!! Правда? З Новим Роком!!!! Справа 0913.211.16.01

28.12.2016   АЛЬФА СТРАХОВАНИЕ Доброго ранку, Ліліє! Дякуємо, що знайшли час та залишили свій відгук. Ми перевірили інформацію: Ваше звернення зафіксовано, на основі наданої інформації проведено розслідування. Представник компанії зв'яжеться з Вами сьогодні та надасть детальний зворотній зв'язок. З найкращими побажаннями - СК "Альфа Страхування".