залишив відгук про ПАТ «Акціонерна страхова компанія «Омега» (ID 11917)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Андрій
В Києві власник полісу від "Омега" в'їхав мені в задній бампер. Наступного дня я поїхав через всі затори в офіс страхової, щоб заповнити купу папірців. Дізнався, що експерта в офісі нема і треба чекати. Оскільки є така опція призначити адресу огляду я вирішив нею скористатися аби не ганяти побиту машину зайвий раз. Виявляється "Омега" наймає якусь низькокваліфіковану компанію експертів, які не можуть призначити час огляду ЭКСПЕРТНО АСИСТИРУЮЩАЯ КОМПАНИЯ ФАВОРИТ. Телефоністка чи менеджер цих експертів розповідає про свої проблеми про багато роботи, але протягом 6 днів не може призначити час і дату експертизи. Кидання трубки і відповідь "вам позвонят! ви нє наш клієнт! наш клієнт Омега". Ну, і на додаток менеджер "Омеги" сказав : "Вам пощастить, якщо отримаєте за 90 днів хоч якусь компенсацію". Якщо такі проблеми тільки на етапі експертизи, то зрозуміло, що чекати довго. А може, без суду не вирішити питання. P.S.:Компанія "Фаворит" через свого нестримного секретаря озвучила строки протягом 10 днів з подачі заявки вони подзвонять. Тобто просто спитати у експерта і надати інформацію вони тупо не вміють. Просто клас!
Омега24.08.2018 18:27
Доброго дня! На зв'язку служба підтримки клієнтів СК Омега, головний офіс компанії. Повідомте, будь ласка, чи врегульовано ваше питання. Якщо ні - просимо вас вийти на прямий зв'язок, надати номер вашої справи, ПІБ та контактний телефон (напишіть приватне повідомлення pressa(@)omega.ua). Ми детально перевіримо інформацію щодо стану вашого звернення та поінформуємо вас. Також матимемо змогу оцінити роботу персоналу. Дякуємо!