Відгуки про страхову компанію ПАТ «Страхова компанія «ПРОВІДНА»

Клієнтська оцінка (за рік):
1,910
Відгуків за останній рік:30
Всього відгуків:274
30 Позитивних
18 Нейтральних
226 Негативних
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
110
23.07.2021 22:55
СК Провидна: Весной я поехала в Европу.Предварительно оформила стандартный договор с СК Провидна.В мае у меня произошёл страховой случай. Я обратилась в Balt Assistance ( партнёра СК Провидна).Они меня направили в определенную стоматологическую клинику.Врач оказал мне необходимую помощь.Но,когда мне надо было оплатить,то оказалось,что в клинике сломался платежный терминал.Мне пришлось заплатить наличными и мне выдали документ об оплате,который действителен во всей Европе,кроме СК Провидна.Документ был с « мокрым» штампом и подписью уполномоченного лица.Других докуметов у них просто не существует.Провидна этот документ об оплате считает не основанием на компенсацию и мне отказали в получении денег. Никогда не оформляйте страховки в этой компании!!!Найти - с кем конкретно общаться по моему вопросу -невозможно!!!Какие то клерки,которые как попугаи говорят одно и тоже, а с кем конкретно в Провидной решать вопросы - не найдете. Я,конечно,этого беззакония так не оставлю!!! 
Докладніше
Оцінка:
110
21.07.2021 07:55
В робочий день, шукали лікаря для онлайн консультації 3 години. Призначення лікаря прогарантують лише після аналізів( які сама страхова придумує). Відправляють замовлення ліків на аптеки, які не працюють з франшизою. Мені переносили ліки в три аптеки, в результаті, я придбала їх за власний кошт. Те ж саме, з лабораторіями. Призначили аналізи в лабораторії, яка не працює з франшизою. Відшкодування витрат, це окрема історія. Зібрати всі папірці і привезти їм в офіс, або НП або УП. А це додаткові витрати з мого гаманця і час!!!! На вулиці 2021 рік, про електронну форму документів вони не чули.
Докладніше
Оцінка:
110
18.06.2021 18:16
Привет всем!Стало плохо за границей Во первых ассестирующая служба сказали что не чем помочь не могут терпите до утра либо вызывайте скорую за свои деньги Я вызвали скрою мне оказали первую помощь ,я оплатил услуги 130$ мне дали чек фактуру об оплате ,ассестирующая компания все зафиксировала После приезда в Украину я подал документы на возмещение По регламенту у них 30 дней на пересмотр заявки + 10 на выплату В итоге все сроке были затянуты и я получил отказ ,так как чек оказался не такой как указан в договоре Как я мог запросить правильный чек не зная языка в чужой стране,увы не знаю... Ну в моих чеках было все указано ещё и подпись стояла что я все оплатил и за какие услуги P.S. Не связывайтесь с этой компанией
Докладніше
Оцінка:
110
18.06.2021 09:15
Меня ограбили в Бразилии... деньги, документы... так же нанесен ущерб здоровью! Я подал документы в Провидну... полный комплект! При подаче никаких вопросов не было, сказали, что документов достаточно! Два месяца ожидания и в ответ: у вас не полный комплект документов, причем без объяснения, каких именно документов не хватает!!! Тупо решили кинуть ... Никому не рекомендую страховаться у этой Прокидной !!!
Докладніше
Оцінка:
110
06.06.2021 15:49
ОБЕРЕЖНО! Знущання над клієнтами: лише з березня 2021 року користуюся послугами с/к ПРОВІДНА, а вже 3 рази зіткнулася з тим, що вони ошукують клієнтів. Схема така: лікар призначає ліки, які ПРОВІДНА згідно договору зобов'язана прогарантувати. ПРОВІДНА надає ці ліки, але частину "випадково" недодає". Останній раз Корнієнко на гарячій лінії підтвердила гарантування крапельниць, але при доставці платифілін недодали. Корнієнко на відповідну претензію відповіла, що це не її проблема і порадила йти в аптеку самостійно (у доставці відмовила). Уявіть що таке с хворому стані, коли ледве пересуваєшься бігати по аптеках, а аптеки дають такі, які знаходяться на відстані декілька кілометрів від дому. До 18:00 06.06.21 було призначено явитися на крапельниці, однак до 17:00 навіть забрати в аптеці їх можливості не забезпечили. Як результат 06.06.21 я залишилася без крапельниці. Перед цим 02.06.21 така ж ситуація - наче випадково недодали три флакону реосолбілакту. Коли я це виявила і виставила претензію, почали ганяти по аптеках, які знаходяться так, що їх неможливо знайти, вказуючи не ті номери аптеки, потім вказали адресу аптеки, яка закрита в 19:00, при чому я повідомляла, що бігаю пішки і добігти на з кілометра за півгодини в хворобливому стані неможливо. Наслідок: в лікарню потрапила за півгодини до закриття - дякувати лікарям, які пішли на зустріч і затрималися на 40 хвилин і забезпечили процедуру. Нікому не рекомендую.
Докладніше
Оцінка:
110
25.05.2021 15:34
Некомпетентный персонал, хамское обращение Ничего из минимального запроса на покрытие не покрывается, все найдут исключения!!!!!
Докладніше
Оцінка:
110
17.05.2021 21:43
Медичне страхування в Провідній. Застрахована дитина 4 роки. Лікар виписав призначення о 17:30. До 20:30, призначені ліки забрати не змогли. На аптеки які були в нашому місті не передали замовлення. До провідної були застраховані в іншій компанії. Такого не було. Крайнє не рекомендую!
Докладніше
Оцінка:
110
04.05.2021 11:56
При записі до терапевта оператор не повідомив про те, що лікарняний не оплатиться, якщо не записатися на ту дату, яка у лікарняному листі, взамін, не проінформувавши, оформили запис на іншу дату.
Докладніше
Оцінка:
210
25.04.2021 12:26
Страхова повідомила терапевта і мене, що рекомендований візит до лора прогарантовано, а після візиту перетелефонували, вибачились і повідомили що цей візит не покривається і я мушу заплатити за нього самостійно. Якби я знав що візит не покривається, я б не звертався до лора, який просто повторив рекомендації терапевта.
Докладніше
Оцінка:
110
21.04.2021 10:03
Не умеют разговаривать
Докладніше