Відгуки про страхову компанію ПАТ «Страхова компанія «ПРОВІДНА»

Клієнтська оцінка (за рік):
2,010
Відгуків за останній рік:35
Всього відгуків:281
31 Позитивних
18 Нейтральних
232 Негативних
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
710
26.10.2021 11:55
Доброго дня. Мене звати Олена Деньговська. Поліс 20821805. Медичну страховку для мене придбала компанія в якій я працюю.Минулого року, коли я захворіла на Ковід, страхова компанія спрацювала досить оперативно, дякую. Зараз же я звернулась до лікаря 20.10.2021 з приводу гострого остеохондрозу. Спина боліла так, що стояти більше 5хв.було досить важко. Лікар поставила діагноз, приписала лікування. Я зателефонувала в страхову компанію Провідна з питанням, чи входить гострий остеохондроз в страхове покриття. Мені відповіли так і запропонували в електронному вигляді відправити копію діагнозу і лікування. В цей же день я відправила листа. Але відповіді не було ні 21.10.21, ні 22.10.21. Лікувалася препаратами, які я купила раніше, та які мені запозичили знайомі. 23.10.21 я знову зателефонувала на гарячу лінію Провідної, де мені спочатку сказали, що не бачили мого листа, а потім перетелефонували і сказали, що знайшли. На цьому все. Ні листа відповіді, ні дзвінка з Провідної, ні ліків. За що мій роботодавець платив гроші купуючи мені медичну страховку? І на що сподіватися мені, якщо маючи страховку, ліки я маю купувати сама? 23.10. 21 я зно
Докладніше
Оцінка:
110
23.10.2021 21:42
Я придбала у страхової «Провідна» страхування своєї вагітності. Договір мій йде по програмі Еліт, коштувало страхування термін вагітності 33804 грн. Тобто така доволі дорога страховка. Мені або лікарю до якої я стала на облік в клініці «Ісіда» постійно доводиться випрошувати навіть ті аналізи та консультації, які прямим текстом прописані в договорі, це дуже неприємно, за мої ж гроші я маю телефонувати, просити, умовляти, аргументувати, тим що ж в договорі йде цей пункт. А якщо вони погоджуються і підтверджують, то не одразу поспішають записувати мене на аналізи чи консультації, постійно потрібно телефонувати і нагадувати про себе, хоча я заплатила немалі гроші, за їх послуги, а таке враження, наче вони від серця відривають… Мій довірений лікар *ім'я приховано*, то взагалі окрема ситуація. Коли я звернулася із проханням, перевірити чи можу я здати NIPT test. На пошту мені прийшла відповідь, що в понеділок 18.10, я отримаю відповідь і довірений лікар зі мною зв‘яжеться. Я почекала до 19.10 вечора так мені нічого не повідомили, зателефонувала сама, відповіді від неї так і не було, я зателефонувала 21.10, мені знову пообіцяли, що вона зі мною зв‘яжеться, в кінці робочого дгя вона таки зв‘язалася, але сказала, що не може про гарантувати, обіцяла на більш високому рівні з керівництвом, вирішити моє питання, пообіцяла зателефонувати у першій половині 22.10, зателефонувала тільки ввечері о 18.55, відмовила у гарантуванні, але обіцяла на пошту відправлять більш розписано, чому менеджери відмовили, я надіслала листа попросила у листі більш детально роз‘яснити причину відмови. Коли я запитала у неї чому ж ви так довго аж 5 робочих днів розглядали, хоча у листі було ясно написано у понеділок 18.10 я отримаю відповідь. На що вона мені відповіла, зараз важка епідеміологічна ситуація, багато хворіє і т.д. У неї були більш важливіші завдання. А як же ж я, не важливо, виходить так, вагітна жінка, чекає, хвилюється… я зверталася з проханням замінити мені довіреного лікаря, але ніхто не знає як мені допомогти вирішити це питання…
Докладніше
Оцінка:
110
11.10.2021 19:10
Якість надання послуг медичного страхування просто жахлива - додзвонитись не можна по 30 хв, організація ліків чи візиту до лікаря може зайняти 2 дні, навіть, при гострих станах. Дуже незадоволена і дуже сподіваюсь, що роботодавець змінить страхову компанію на іншу.
Докладніше
Оцінка:
310
28.09.2021 02:40
Купила медицинскую страховку полтора месяца назад, программа Премиум, мне выслали программу, которая покрывает очень хорошие частные клиники г. Киева, программа недешевая. Буквально через пару недель произошел страховой случай, у меня была острая рвота, высокая температура. Позвонили в страховую, попросили прислать врача на дом. Страховая сказала, что в этот же день врач не сможет прийти, но они пришлют скорую. Я ожидала частную скорую, так как, опять же, она покрывалась моей страховкой. Но они направили ко мне обычную государственную скорую, которая повезла меня в государственную инфекционную больницу!!! В скорой я звонила в страховую, спрашивала, что случилось, но мне соврали, что экстренная медицина не покрывается страховкой (это не так, в договоре у меня прописано, что экстренная помощь при желудочно-кишечных инфекциях покрывается). Когда у тебя температура 39, то мысли путаются и уж тем более не до того, чтобы вспоминать пункты договора и качать права, я начала сомневаться в том, что правильно запомнила условия... В больнице меня осмотрели, сказали, что я могу и дома лечиться, выписали мне лекарства на бумажечке, которые я сама и купила в аптеке за свои деньги. Спрашивается - зачем мне Премиум страховка за 21 000 грн., если тот же самый результат был бы, если бы я сама в бесплатную скорую позвонила? Правда, когда потом уже записывалась к гастроэнтерологу, то все покрыли, и консультацию, и лекарства. Но все же главное, зачем нужна страховка - это чтобы получить качественную помощь в экстренной ситуации, не думая об оплате. Тут страховая совсем не справилась. Буду разрывать с ними договор и искать более порядочную страховую, которая соблюдает договор.
Докладніше
Оцінка:
1010
29.08.2021 23:59
На работе оформили корпоративное страхование здоровья, решил воспользоваться, понять, как работает страховка. На удивление, все супер. Обратился на горячую линию, описал симптомы и попросил найти врача в определенный промежуток времени в нужной части Киева. Через час перезвонили и прислали смс о записи. По приезду в больницу вообще никаких вопросов не возникло. Терапевт сразу направил к узкому специалисту, страховая все прогарантировала. Медикаментов больше тысячи гривен, со всем согласились, в этот же день получил в аптеке у дома. Только приятные впечатления, спасибо)
Докладніше
Оцінка:
110
25.08.2021 12:18
Трудно дзвониться,очень долго подбирают врача/клинику, долго принимают решения по лекарствам. При малейшей возможности пытаются списать все на хроническое заболевание и не прогарантировать. Не рекомендую.
Докладніше
Оцінка:
110
03.08.2021 11:10
Звоню за день до приёма с просьбой прогарантировать анализы которые покрывает страховая. Прогарантировано. Приезжаю на следующий день в клинику- никто не в курсе!!!! Приходится звонить, ждать пока прогарантируют полчаса Хотя запись по времени! В аптеках тоже часто нет заявок В смс номер заказа никогда не указывается! Приложение работает через раз Ужасная страховая компания!!!
Докладніше
Оцінка:
110
23.07.2021 22:55
СК Провидна: Весной я поехала в Европу.Предварительно оформила стандартный договор с СК Провидна.В мае у меня произошёл страховой случай. Я обратилась в Balt Assistance ( партнёра СК Провидна).Они меня направили в определенную стоматологическую клинику.Врач оказал мне необходимую помощь.Но,когда мне надо было оплатить,то оказалось,что в клинике сломался платежный терминал.Мне пришлось заплатить наличными и мне выдали документ об оплате,который действителен во всей Европе,кроме СК Провидна.Документ был с « мокрым» штампом и подписью уполномоченного лица.Других докуметов у них просто не существует.Провидна этот документ об оплате считает не основанием на компенсацию и мне отказали в получении денег. Никогда не оформляйте страховки в этой компании!!!Найти - с кем конкретно общаться по моему вопросу -невозможно!!!Какие то клерки,которые как попугаи говорят одно и тоже, а с кем конкретно в Провидной решать вопросы - не найдете. Я,конечно,этого беззакония так не оставлю!!! 
Докладніше
Оцінка:
110
21.07.2021 07:55
В робочий день, шукали лікаря для онлайн консультації 3 години. Призначення лікаря прогарантують лише після аналізів( які сама страхова придумує). Відправляють замовлення ліків на аптеки, які не працюють з франшизою. Мені переносили ліки в три аптеки, в результаті, я придбала їх за власний кошт. Те ж саме, з лабораторіями. Призначили аналізи в лабораторії, яка не працює з франшизою. Відшкодування витрат, це окрема історія. Зібрати всі папірці і привезти їм в офіс, або НП або УП. А це додаткові витрати з мого гаманця і час!!!! На вулиці 2021 рік, про електронну форму документів вони не чули.
Докладніше
Оцінка:
110
18.06.2021 18:16
Привет всем!Стало плохо за границей Во первых ассестирующая служба сказали что не чем помочь не могут терпите до утра либо вызывайте скорую за свои деньги Я вызвали скрою мне оказали первую помощь ,я оплатил услуги 130$ мне дали чек фактуру об оплате ,ассестирующая компания все зафиксировала После приезда в Украину я подал документы на возмещение По регламенту у них 30 дней на пересмотр заявки + 10 на выплату В итоге все сроке были затянуты и я получил отказ ,так как чек оказался не такой как указан в договоре Как я мог запросить правильный чек не зная языка в чужой стране,увы не знаю... Ну в моих чеках было все указано ещё и подпись стояла что я все оплатил и за какие услуги P.S. Не связывайтесь с этой компанией
Докладніше