оставил отзыв о НАСК "ОРАНТА" (ID 71865)

Негативный, оценка клиента: 2/10

Galina
Розчарування... Справа 25-24-1742 Доброго дня усім хто потрапив у неприємну ситуацію, коли їдеш в улюбленому авто, аж раптом клієнт ОРАНТА влітає тобі в машину.... Щоб уникнути поліції, протоколів, судів, або звичайного "НУ ШО ЯК БУДЕМ РІШАТЬ" склали европротокол. Викликаємо поліцію і з їх допомогою складаємо ЄВРОПРОТОКОЛ І тут ніби все просто, але є нюанси. . 1. Скласти протокол 2. Повідомити свою страхову 3. Повідомити страхову винуватця 4. Домовитися з інспектором про огляд вашого авто 5. Прийти в філіал офісу ОРАНТА заповнити заяву на відшкодування збитків 6. Чекати.... 7. Минуло 3 місяці з моменту ДТП і жодної інформації, в офісі кажуть ЧЕКАЙТЕ 8. Чекаєте 9. В страховій виплаті ВІДМОВЛЕНО. ВИВЧИВШИ МАТЕРІАЛИ СПРАВИ КРІМ ЗАПОДІЯНОЇ ШКОДИ АВТО, В СПРАВІ Є ТРЕТЯ СТОРОНА СТОВП, ТОМУ ЄВРОПРОТОКОЛ НЕ МОЖНА БУЛО ОФОРМЛЯТИ. НАВІТЬ ЯКЩО МІСТО НІЯКОЇ СКАРГИ НЕ ВИСУВАЄ А євроПРОТОКОЛ СКЛАДАЛА ПОЛІЦІЯ... 10. За власні кошти викликаємо евакуатор, відновлюємо авто, і винний у ДТП НЕ НЕСЕ НІЯКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ні МАТЕРІАЛЬНОЇ. а ви на рівному місці отримали повно клопотів.... ВИСНОВОК: Европротокол зручно тим хто винен у ДТП, з них знімається уся відповідальність, а от потерпіла сторона, крім того що витрачає час на це все, потім шукає де відремонтувати авто, докладає свої кошти, і певний час поки авто в ремонті ходить пішки врядче отримує задоволення від цього.... Бережіть себе, та будьте уважні на дорозі, не сторюйте неприємні ситуації ні собі, ні оточуючим!!!