Отзывы о страховой компании НАСК "ОРАНТА"

Клиентская оценка (за год):
3,510
Отзывов за последний год:54
Всего отзывов:444
212 Положительных
18 Нейтральных
214 Негативных
Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные.
Оценка:
1010
12.08.2025 22:10
Отримав відшкодування після ДТП по Каско. Документи відправив через додаток Оранта. Не довелося нічого дублювати чи пересилати кілька разів — усе з першого разу. Дякую за оперативність.
Подробнее
Оценка:
110
12.08.2025 10:34
Керівництву компанії було б корисно почитати , що про Оранту думають клієнти. Сервіс жах, роз'яснення жах, гаряча ліні не працює від слова ВЗАГАЛІ. Якщо в країні війна, це не привід відфутболювати клієнтів.
Подробнее
Оценка:
110
08.08.2025 21:48
Страховий випадок? В Оранті це не гарантує виплату! Звертався до «Оранта» щодо страхового випадку з прихованими пошкодженнями авто, які були виявлені не одразу. Повідомив про подію одразу після виявлення, надав повну інформацію, діяв добросовісно та згідно з договором. Отримав відмову у виплаті без належного пояснення. Апеляція, в якій детально виклав обставини, також була відхилена — без жодного аналізу чи аргументації, просто «немає підстав для перегляду». ❗ Складається враження, що навіть при виконанні всіх умов договору, страхувальник не може розраховувати на підтримку. 🛑 Не рекомендую, якщо ви очікуєте справедливого та прозорого врегулювання страхових випадків.
Подробнее
Оценка:
1010
06.08.2025 21:19
Мала досвід зі страховою ОРАНТА, коли захворіла дитина в подорожі. Страховка була туристична, оформили її швидко перед поїздкою. Коли знадобилася не відфутболили. Усе організували: і консультацію лікаря, і аптеки порадили, і потім повернули кошти. Подобається, що з ними можна говорити нормально, не як із роботами. Тепер рекомендую всім знайомим.
Подробнее
Оценка:
110
04.08.2025 15:53
Я, як пенсіонер з інвалідністю III групи, маю законне право на 50% знижку на поліс ОСЦПВ (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів) відповідно до законодавства України. Під час оформлення поліса у відділенні НАСК «Оранта» (м. Харків, вул. Льва Ландау, 58) я надав усі необхідні документи та чітко зазначив, що керую автомобілем самостійно. Проте мені відмовили у пільзі, пояснивши це моїм віком (менше 60 років), що суперечить нормам закону. Крім того, у поліс внесли неправдиві дані, вказавши, ніби автомобілем можуть керувати інші особи. Це є не лише відмовою у пільзі, а й маніпуляцією інформацією. Після мого звернення до НАСК «Оранта» з проханням пояснити ситуацію я отримав відповідь від пані Ант***ої . Лист виявився формальною відпискою: у ньому не було жодного аналізу моєї проблеми, лише загальні фрази про «кількість врегульованих подій», які не стосуються моєї скарги. Така реакція свідчить про відсутність клієнтоорієнтованості та професійного підходу до вирішення питань. НАСК «Оранта» порушила мої права, відмовивши у законній пільзі та внісши недостовірні дані до поліса. Реакція компанії на моє звернення була неадекватною та лише посилила негативне враження. Я звернувся до Національного банку України (НБУ) та Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) для перевірки дій компанії. На основі цього досвіду я не рекомендую НАСК «Оранта» як надійного страховика та застерігаю інших клієнтів від співпраці з нею.
Подробнее
Оценка:
110
22.07.2025 15:54
⚠️ НІКОЛИ БІЛЬШЕ ОРАНТА! Якщо хочете втратити нерви, час і повагу до себе — ласкаво просимо в ОРАНТА. ⠀ 9 років була клієнткою — і дарма. Коли сталася ситуація (вперше звернулась до них за всі ці роки ), що потребувала їхньої допомоги, замість підтримки отримала зневагу, маніпуляції та дзвінки з “попередженнями”. Таке враження, що основна мета компанії — не допомогти, а залякати клієнта, який насмілився задати незручні питання. Пишуть, що відправили офіційного листа ще 18 липня. На дворі вже 22-ге, а ані на пошті, ані на електронці — нічого немає. На прохання надати хоч якісь докази — відмазки і тиша. Та Укрпошта вже б доставила, якщо б дійсно щось надсилали! На Facebook поводяться як в “совковій конторі” — шаблонні відписки, фрази в стилі “ми вам вже все відповіли”, і повне ігнорування суті. Складається враження, що єдина мета — закрити рота клієнту. 🛑 Це не страхова компанія — це зневага в діловому стилі. Жодного професіоналізму, нуль поваги, повна відсутність бажання вирішувати проблему. Не раджу нікому! Якщо компанія не може дотримуватись базових стандартів сервісу, в тому числі — відповідати за свої дії документально, вибір очевидний. Більше не планую мати справу з ОРАНТА. ⠀ 💬 І дуже рекомендую всім вивчати статистику не тільки по виплатах, а й по ставленню до клієнта після ДТП або звернень. Якщо вас цікавить справжній захист, а не тільки красиві гасла на сайті — тримайтеся подалі від ОРАНТА.
Подробнее
Оценка:
910
15.07.2025 16:14
В червні під час відпочинку за кордоном мала страховий випадок з трьохрічним сином - дитина після падіння почала кульгати. Страхова компанія "Оранта" спрацювала на відмінно. Нам знайшли лікарню поблизу, дитину оглянув лікар і зробили рентген. Всі послуги надали безкоштовно, я ввесь час мала чат з компанією, де ми узгоджували мої дії. Довіряю "Оранті", але цього разу ми перевірили компанію. Тому рекондую всім послуги саме цієї страхової компанії.
Подробнее
Оценка:
110
08.07.2025 16:09
Страхова компанія Оранта: 9 років довіри і ось як вона обертається 3 травня 2025 року сталося ДТП. Європротокол оформлений. Усе чітко, відповідно до закону. І я щиро вірила, що моя страхова компанія ОРАНТА, з якою я 9 років разом, нарешті покаже себе в дії. Та я помилилася. Додзвонитися до компанії нереально. Години очікувань, холодні голоси, байдужість. Коли все ж вдається прорватися ніхто не хоче відповідати по суті. Грубі, непривітні, вічно не при справах. Я тут ні до чого, Це Київ вирішує, єдине, що чую від співробітників. Авто потерпілого на експертизу направили лише через тиждень. І далі 5 тижнів мовчання. Жодної інформації. Натомість щоденні дзвінки з ОРАНТИ, різні люди просять мене (я винуватець) зробити фото авто, яке я вже трохи підфарбувала (і це через практично півтора місяці після ДТП!). Хоча в мене були фото з місця події. Фото надіслала. Видно, що машина ремонтувалася частково пошкодження проступають, фарба інша, без ґрунтовки. Але цього виявилося замало. 07.07.2025 нарешті отримали відповідь. Ні, не дзвінок, не офіційний лист, не пояснення. Просто відмова. Без причини. Без аргументів. Аж поки ми самі не дозвонились і не дізнались: Характер пошкоджень не відповідає механізму події. Тобто через те, що я не сиділа біля авто півтора місяця, і трохи підфарбувала кузов, мені відмовляють у виплаті? Чи в чому причина ? А відповідальний співробітник кидає у відповідь: Я тут ні до чого. Це Київ. Я просто при сторонах. 12 років я за кермом. 9 років клієнт ОРАНТИ. За цей час я щороку вкладала гроші у ваш продукт, вірячи, що коли щось станеться ви мене не кинете. Але ви кинули. Не через суму. А через своє ставлення. Через системну байдужість, відсутність відповідальності і повне ігнорування клієнта. Ви не страхова компанія. Ви статистика, яка красиво говорить на словах і абсолютно гнила на ділі. Ваша репутація будується не рекламами, а ось такими історіями. І моя історія не поодинока. Мені шкода не грошей. Мені шкода 9 років довіри.
Подробнее
Оценка:
1010
11.06.2025 19:31
Справу оформили оперативно, консультацію надали зрозуміло. Виплату отримав без затримок, хоч і трохи менше, ніж очікував — але, як пояснили, через знос авто. Загалом задоволений сервісом.
Подробнее
Оценка:
110
23.05.2025 17:37
НАСК ОРАНТА, хочу написати відгук про Вашу роботу. Ваша робота- непрофесійна, фальсифікована, та з точки зору медичної етики- огидна. Особливо мене вразив виклик швидкої, через 103 від мого імені без повідомлення, що це телефонує страхова, і це через три години після того, як почалась кровотеча. Також, ганебно, що Ви залишили мене без будь якої допомоги, коли я звернулась до Вас перебуваючи у клініці, під час початку кровотечі на прийомі у лікаря. Я перебувала в шоці, а Ви запропонували мені клініку на Дорогожичах, а це навіть не мій район, коли я попросила хоча б госпіталізацію в моєму районі, Ви дві с половиною години намагались зв'язатись з клінікою на Кондратюка, а потім повідомили, що там немає гінекологічного відділення. Який сюрприз! Навіщо Ви взагалі потрібні? Якщо Ви викликаєте швидку від мого імені, а потім кажете що у вас з цією клінікою, номер 4 на Оболоні, немає договору, і я мушу збирати чеки за пелюшки, щоб, можливо, Ви їх відшкодували... І це при тому, що я маю VIP-страхування. Ви вибудували алгоритм при якому Ви маєте відмазки, щоб не надавати послуги, за які Ви вже отримали гроші. Так і не зрозуміла, чому Ваша компанія не надає можливості отримати швидку та якісну допомогу у приватній клініці, на будь- яких договірних компромісних умовах(наприклад:часткової оплати), але терміново та якісно. Не змогла в асистента отримати відповідь на це питання. Я шокована тим, що Ви досі існуєте, як бізнес. Буду намагатись, вплинути, на те, щоб Ваша компанія не отримувала гроші за ненаданні послуги. Мій страховий медичний поліс 10007902.
Подробнее