Дмитро03.02.2025 17:01
Доброго дня напишу коротко.Заключив договір страхування через Приват Банк,страхування здоров'я, після настання страхового випадку і реєстрації мною цього випадку ніхто з менеджерів компанії не порахував за потрібне зв'язатись зі мною. Після того як ми перевернули робітників Приват Банку до верху дриком нам був виданий номер менеджера СК"УНІВЕРСАЛЬНА" ,після дзвінка якому і спокійного спілкування був доданий до чорного списку і через добу дозвониться зміг тільки з іншого номера. Кінець цієї історії такий, витративши великі гроші на лікування, і проведеної мені операції на око залишився без відшкодувань з відповіддю що данний випадок не входить в перелік покриття, хоча в договорі зазначено хвороби очних сосуді,не розумію чому у данної компанії відгуки тільки позитивні, не вірю що я єдиний хто морально постраждав від їхніх дій,як видно з перерахованого вище порадити данну компанію нікому не можу. Всім здоров'я.
UNIVERSALNA04.02.2025 14:14
Дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу. Для того, щоб ми могли ознайомитися з обставинами випадку і надати відповідь на Ваш відгук, прохання направити номер договору страхування або номер справи на наш e-mail: office@universalna.com. З повагою, UNIVERSALNA