оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 68122)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Олександр
Добрий день шановні друзі. З страховою компанією Уніка я вже більше 5 років. Завжди все було на вищому рівні, але в останній раз мене просто здивувало відношення до клієнта. Два місяці тому в мене був гнійний середній отит по якому я отримав виплату( за що дуже вдячний), а 29.03.24 в мене знову почались болі. Пішов до лікаря і він мені виставив діагноз кохлеоневрит та тубоотит. Я все це подав як с разовий випадок. Але через декілька годин отримав відказ у виплаті , тому що отит вже був. Але в мене було два діагнози і чомусь один з них був непомічений. Я звʼязався з страховою і вони запропонували мені подати ще раз, але щоб лікар закодував мені захворювання по коду. Я це зробив( лікар дуже була здивована), але довідку я подав. І знову відмова! Не так закодували…і ще кохлеоневрит звучить не так, як в таблиці виплат( там це захворювання називалися ураження слухового нерва) скажіть будь ласка я що лікар щоб знати як кодувати чи називати!  І загальне незадоволення спеціаліста зі страхової також дивує, тон такий , наче я їй кошти винен…. Мені дуже не приємно. 
УНИКА (UNIQA)03.04.2024 09:18
Вітаємо, пане Олександре! Від імені Страхової компанії УНІКА приносимо вибачення за незручності, що могли мати місце під час Вашого звернення. Вами було надано документи з встановленим діагнозом, який відсутній, у Таблиці виплат. По пункту 6.3. Згідно умов Договору винятками з переліку страхових випадків є захворювання Застрахованої особи на хвороби, які не зазначені в Додатку №2 до Пропозиції. Згодом ми отримали уточнення по встановленому діагнозу, від Вашого лікаря та була проведена виплата згідно умов Договору. Кодування згідно МКХ виконується Вашим лікуючим лікарем, що встановлює діагноз, тому Ви не зобов'язані знати як кодується той чи інший діагноз. Сподіваємось, що цей випадок був спричинений виключно непорозумінням та не стане на заваді нашій подальшій плідній співпраці. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна