Негативный, оценка клиента: 1/10
На вихідних попрацював на дачі , і щось влізло в поперек (маю грижі і протрузії позвоночника ). Зв'язався з лікарем онлайн , лікар назначив лікування , при звернені в Уніку мені відмовили прогарантувати лікування, мотивуючи це тим що , я вже звертався з остеохондрозом до їх(напевно брав масаж)і ліміт свій вичерпав . Якось так , нераджу...
Вітаємо, пане Олександре! Ми в УНІКА справді шкодуємо, що у Вас виникли проблеми. Нам важливо, щоб кожен наш клієнт був задоволений, і ми хочемо допомогти розібратися в ситуації. Надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua . Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
737/1-3-3141 . Крайнє звернення
Пане Олександре, дійсно, встановлений Вам діагноз знаходиться у списку виключень (п. 2.38), і протягом дії договору, можливий лише один курс лікування. Цей курс Ви пройшли від 24.07, тому другий курс, який призначений від 10.11 не передбачений умовами Вашого договору. Нам дуже прикро, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Але ми керуємось виключно умовами Вашого договору. Детальніше ознайомитись із умовами програми та списком виключень можете у мобільному додатку MyUniqa. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна