Олександр оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 65921)
 
                    Олександр 14.11.2023 14:41
                                            На вихідних попрацював на дачі , і щось влізло в поперек (маю грижі і протрузії позвоночника ). Зв'язався з лікарем онлайн  , лікар назначив лікування  , при звернені в Уніку мені відмовили  прогарантувати лікування,  мотивуючи це тим що  , я вже звертався з остеохондрозом до їх(напевно брав масаж)і ліміт свій вичерпав . Якось так , нераджу...
                                        УНИКА (UNIQA)15.11.2023 11:52
                                        
                                            Вітаємо, пане Олександре! Ми в УНІКА справді шкодуємо, що у Вас виникли проблеми. Нам важливо, щоб кожен наш клієнт був задоволений, і ми хочемо допомогти розібратися в ситуації. Надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua . Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
                                        
                                    Олександр 15.11.2023 20:45
                                            737/1-3-3141 . Крайнє звернення 
                                        УНИКА (UNIQA)16.11.2023 10:19
                                        
                                            Пане Олександре, дійсно, встановлений Вам діагноз знаходиться у списку виключень (п. 2.38), і протягом дії договору, можливий лише один курс лікування. Цей курс Ви пройшли від 24.07, тому другий курс, який призначений від 10.11 не передбачений умовами Вашого договору. Нам дуже прикро, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Але ми керуємось виключно умовами Вашого договору. Детальніше ознайомитись із умовами програми та списком виключень можете у мобільному додатку MyUniqa. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
                                        
                                    