оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "UNIVERSALNA" (ID 63605)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Микола
Мене звати Воробець Микола Богданович. 16.11.2022р.отримав побутову травму перелом ребра. Того ж дня звернувся за медичною допомогою до лікарні і зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку і страхової компанії і повідомив про страховий випадок. За рекомендацією страхової компанії мною надано рентгенівський знімок і довідку про лікування завірену всіма необхідними печатками, в т ч головного лікаря. Мій страховий агент Лучук Діана Володимирівна заявила, що довідка не підходить тому, що не вказано коли я звернувся до лікаря. Хоча в довідці ця інформація була. Під час наступного візиту до лікаря я попросив внести інформацію про період мого лікування. Лікар вніс у довідку дану інформацію і ще раз завірив печаткою. Але страховий менеджер знову відхилила довідку, заявивши, що лікар вніс інформацію коли я звернувся, але не вніс інформації коли саме була отримана травма. Я зв'язався з лікарем ще раз і він повідомив, що він уповноважений вносити лише дані від часу мого звернення до нього, оскільки йому не може бути відома інформація про те, що стало з пацієнтом ще до звернення до нього. Таким чином виходить замкнутий круг. Страхова компанія вимагає довідки, які не можливо отримати і які логічно не можуть бути видані. До того ж лікар порадив не завдавати собі клопоту зі збором довідок для страхових виплат, оскільки з його практики він робить висновки, що страхові компанії завжди вишукують надумані приводи, щоб не виплачувати гроші. До схожого висновку приходжу і Я. Думаю, мій договір із цією страховою компанією найближчим часом буде розірвано і радитиму іншим людям не зв'язуватись з ними
UNIVERSALNA15.12.2022 08:51
Дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу. Вашу скаргу зареєстровано та передано на розгляд керівництву відділу врегулювання збитків.З повагою, UNIVERSALNA.