Ярослав Шевчук29.07.2021 19:08
Був застрахований від університету на випадок захворювання на КОВІД-19. Захворів важкою формую, лежав у лікарні. Витратили величезну суму на лікування. Дружина вчасно до десяти днів повідомила страхову. Гарно подякували сказали, що все зареєстрували, очікуйте виплату. Дзвонимо через два місяці, а нам повідомляють що треба було ще раз передзвонити до 15 днів коли ви вийшли з лікарні! Ще й коли я сказав що це просто лапша, пані *ім'я приховане* перейшла на російську з такими криками, що треба читати уважно договір, аж страшно стало. Цікаво кому ще в подальшому прийшлось би дзвонити і що ще б вимагали? Все робиться для того щоб нічого нікому не платити. З моїх знайомих викладачів ніхто нічого не отримав у всіх подібна ситуація. Куди дивиться Нацбанк? Це звичайні жуліки!
UNIVERSALNA05.08.2021 08:40
Шановний Ярослав, дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу. Для того, щоб ми могли ознайомитися з обставинами випадку і надати відповідь на Ваш відгук, прохання направити номер договору страхування або номер справи на наш e-mail: office@universalna.com. З повагою, UNIVERSALNA.