Негативный, оценка клиента: 1/10
Работает страховой адвокат
Був застрахований від університету на випадок захворювання на КОВІД-19. Захворів важкою формую, лежав у лікарні. Витратили величезну суму на лікування. Дружина вчасно до десяти днів повідомила страхову. Гарно подякували сказали, що все зареєстрували, очікуйте виплату. Дзвонимо через два місяці, а нам повідомляють що треба було ще раз передзвонити до 15 днів коли ви вийшли з лікарні! Ще й коли я сказав що це просто лапша, пані *ім'я приховане* перейшла на російську з такими криками, що треба читати уважно договір, аж страшно стало. Цікаво кому ще в подальшому прийшлось би дзвонити і що ще б вимагали? Все робиться для того щоб нічого нікому не платити. З моїх знайомих викладачів ніхто нічого не отримав у всіх подібна ситуація. Куди дивиться Нацбанк? Це звичайні жуліки!
Шановний Ярослав, дякуємо за Ваш відгук. Думка наших клієнтів дуже важлива для нас, так як ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів і сервісу. Для того, щоб ми могли ознайомитися з обставинами випадку і надати відповідь на Ваш відгук, прохання направити номер договору страхування або номер справи на наш e-mail: office@universalna.com. З повагою, UNIVERSALNA.