оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "АРКС" (ID 59845)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Вячеслав
Купив нове авто в салоні в Одесі в липні 2020р. Сам з Києва. Щоб оформим авто в кредит, потрібно КАСКО, яке пропонується без варіантів вибору страхової компанії і варіантів страхування. Всі документи оформлював в Києві і договори з банком і зі страховою були мною і банком підписані і привезені мною до автосалону в Одесі на прохання співробітника страхової компанії. При передачі особисто документів співробітнику страхової компанії, остання пообіцяла мені, що відправить мої екземпляри «Новою поштою», бо зараз немає печатки, щоб їх підписати зі сторони страхової компанії. Мене це не турбувало, сподівався, що й не буде турбувати, до настання страхового випадку 25.05.2021, тобто через 10 місяців після купівлі авто і підписання договору. Це в мене не перше нове авто і КАСКО страхування теж не нове для мене і мав досвід різних компаній і умов. АЛЕ на день настання страхового випадку, як і по сьогоднішній день(20.06.2021р.), в мене «на руках» немає підписаного договору, який відвіз до Одеси. Оформлював страховий випадок без відомостей по умовах договору, але за досвідом минулих страхових компаній, до 5% збитку від вартості авто можна оформити без залучення компетентних органів. Я так і зробив, як виявилося умови в договорі зовсім не такі, про що не мав змоги дізнатись. При реєстрації випадку на гарячій лініії, оператор, як на мене, спілкувалася зі мною не так, щоб допомогти вирішити моє питання, а так, наче щоб від неї відчепилися. Було зовсім неприємно. Під час розмови з оператором, мені повідомили, що за договором страхування я можу вибрати СТО для ремонту, але ту СТО, що я назвав(офіційну), мені сказали, що не можу вибрати і запропонували вибір аж з ДВОХ СТО. Звучало дуже цікаво. Я наполіг на СТО, що я хотів - відповіли, що передадуть на розгляд моє питання. Через деякий час я отримав погодження на ту СТО, що казав. Далі подзвонив на СТО і записався на огляд пошкоджень автомобіля. Приїхав в назначений день і час на СТО, але огляду не було, бо якщо я не буду на цьому СТО ремонтувати авто, а хочу отримати виплату в рахунок погашення частки по кредиту, то огляд не проводять і сказали їхати до страхової компанії, щоб огляд робив експерт страхової і по цим даним робилась виплата. Я подзвонив на гарячу лінію страхової компанії, будучи ще на СТО, і отримав підтвердження, що треба їхати до офісу «домовлятися» про це. Договору в мене все так в немає, про що я неодноразово дзвонив і казав на гарячу лінію. Згодом отримав електронну версію і був ДУЖЕ розчарований, бо умови мого договору відмінні від типового договору. Чому так - відповіді не отримав. Більше того, в договорі зазначено, що кошти виплачуються тільки на рахунок СТО і на погашення кредиту виплати не буде. Це все я дізнавався «постфактум» і переоформити свій випадок не маю можливості, а все через те, що не мав і не маю того договору, що відвіз на підпис до Одеси на прохання страхової компанії. І ще в договорі не 5% від вартості авто без виклику компетентних органів виплачується, а до 15 000грн, що складає 1,5% від вартості авто при сплаченій страховій премії майже в 7% від вартості авто( більше 60 000грн). Це зовсім смішно, але не смішно , а сумно. Декілька днів тому отримав листа поштою від страхової компанії з проханням надати авто для огляду на СТО із зазначенням, що це має бути зроблено в ДВОХ денний термін з дня настання події, бо може бути відмова у виплаті, а вже пройшов майже місяць і на СТО був раніше і отримав відмову в огляді. Абсурд повний. Повне розчарування ставленням до клієнта, обслуговуванням і умовами договору, які ще й відмінні від типового і немає змоги ознайомитись. І все це при умові того, що заявлені пошкодження по вартості робіт коштують менше половини вартості страхової премії сплаченої мною страховику майже рік тому. Пишу відгук для тих, хто розглядає страхову компанію ARX для страхування,  в надії, що комусь допоможу не наступити на ці «граблі». НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАТИ СПРАВУ ЗІ СТРАХОВОЮ КОМПАНІЄЮ ARX. Щоб не було питань, що це фейковий відгук надаю номер договору страхування по КАСКО, який ще дійсний, але отримати виплату по цьому договору немаю можливості. Номер договору КАСКО СК ARX: 0327а0о.20 від 17.07.2020року. Будьте уважні в перевіряйте інформацію про СК, з якою плануєте мати справу. Гарного дня.
АРКС24.06.2021 09:33
Дякуємо за залишений коментар. Для прояснення ситуації варто поетапно надати відповідь. Договір КАСКО оформлений на вашу дружину співробітником автосалону у місті, в якому Ви не проживаєте. Співробітник автосалону запропонував після підписання договору, надіслати паперовий примірник Новою Поштою. Щодо відправки: на підставі Вашого коментаря, ми запросили інформацію в Автосалоні, у відповідь отримали скріншот вашого листування, де Ви не повідомили адресу доставки (саме тому співробітник Автосалону не відправив паперовий примірник підписаного договору). Також варто зауважити, що в листуванні зі співробітником автосалону Ви особисто пишете на початку, що Вам достатньо договору в електронному вигляді. Щодо реєстрації випадку: 1. ми детально вивчили запис розмови, спілкування було у ввічливій формі; 2. Ваше звернення щодо настання події було не з місця події, саме тому оператор КЦ уточнила чи викликали поліцію, чи ні; 3. співробітниками була надана консультація та пояснення, що якщо подія не оформлена компетентними органами - виплата страхового відшкодування спрямовується виключно на сто в ліміті вказаному у договорі страхування. З повагою, Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС
Вячеслав28.06.2021 21:42
Сподівався на якийсь конструктив. Бачу тільки небажання співробітників СК вирішити, або допомогти вирішити питання. По відповіді вище зовсім нічого про вирішення питання. Шкода, що так до клієнтів ставляться. По «моєму коментарю» про відправку договору взагалі немає про що говорити, бо скріншот Вам вислала співробітниця від 28 травня 2021 року.  Страхова подія сталася 25 травня 2021 року.  Тільки після моїх звернень мені надали електронну копію договору. Майже через рік після оформлення. І потреби в паперовому немає, бо до настання страхової події в мене не було зовсім ніякого договору, а після оформлення страхової події, не знаючи умов договору, змінити нічого не можна. Точніше можна, але зі сторони СК говорити ні про що не хочуть. Пояснень по телефону гарячої лінії теж мені не надавали. Я все написав вище. Я й банк, в якому кредит оформлено, підключив - теж не можуть допомогти, хоча дії банку для вирішення питання були. Зі страхової компанії ніхто не дзвонив. Ні мені, ні дружині. Додати немає чого.