Отзывы о страховой компании ЧАО "Страховая компания "АРКС"

Клиентская оценка (за год):
3,110
Отзывов за последний год:16
Всего отзывов:181
41 Положительных
7 Нейтральных
133 Негативных
Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные.
Оценка:
110
02.07.2021 09:07
Всем доброго времени суток. Люди, мой Вам совет - НИКОГДА не связывайтесь с этой компанией. Мне разбили машину, я полтора года с ними судился. В итоге эти неадекваты(чтобы не сказать хуже) не только не заплатили, а ещё хотят с меня скачать деньги за какого-то там эксперта, которого они сами нанимали. И это при том - что у меня собран весь пакет документов. Всё равно находят какую то зацепку лишь бы не платить. Один сплошной НЕГАТИВ! Как то так.
Подробнее
Оценка:
110
02.07.2021 09:04
Не связывайтесь с этой компанией, это просто ужас... Заплатил за полное, дорогое каско, в итоге не могут даже косметический ремонт задней части машины выплатить, мол неправильно составлен европротокол, потому что у другого учасника ДТП была просроченная страховка. Ты платишь за дорогущее каско а тебе не могут выплатить за починку даже не сверх дорогую сумму, учитывая что я не был виновником ДТП. Миллион отговорок и пунктиков, плати нам бабки за полное страхование - а тебе болт как покрыть ремонт.
Подробнее
Оценка:
110
28.06.2021 21:42
Купив нове авто в салоні в Одесі в липні 2020р. Сам з Києва. Щоб оформим авто в кредит, потрібно КАСКО, яке пропонується без варіантів вибору страхової компанії і варіантів страхування. Всі документи оформлював в Києві і договори з банком і зі страховою були мною і банком підписані і привезені мною до автосалону в Одесі на прохання співробітника страхової компанії. При передачі особисто документів співробітнику страхової компанії, остання пообіцяла мені, що відправить мої екземпляри «Новою поштою», бо зараз немає печатки, щоб їх підписати зі сторони страхової компанії. Мене це не турбувало, сподівався, що й не буде турбувати, до настання страхового випадку 25.05.2021, тобто через 10 місяців після купівлі авто і підписання договору. Це в мене не перше нове авто і КАСКО страхування теж не нове для мене і мав досвід різних компаній і умов. АЛЕ на день настання страхового випадку, як і по сьогоднішній день(20.06.2021р.), в мене «на руках» немає підписаного договору, який відвіз до Одеси. Оформлював страховий випадок без відомостей по умовах договору, але за досвідом минулих страхових компаній, до 5% збитку від вартості авто можна оформити без залучення компетентних органів. Я так і зробив, як виявилося умови в договорі зовсім не такі, про що не мав змоги дізнатись. При реєстрації випадку на гарячій лініії, оператор, як на мене, спілкувалася зі мною не так, щоб допомогти вирішити моє питання, а так, наче щоб від неї відчепилися. Було зовсім неприємно. Під час розмови з оператором, мені повідомили, що за договором страхування я можу вибрати СТО для ремонту, але ту СТО, що я назвав(офіційну), мені сказали, що не можу вибрати і запропонували вибір аж з ДВОХ СТО. Звучало дуже цікаво. Я наполіг на СТО, що я хотів - відповіли, що передадуть на розгляд моє питання. Через деякий час я отримав погодження на ту СТО, що казав. Далі подзвонив на СТО і записався на огляд пошкоджень автомобіля. Приїхав в назначений день і час на СТО, але огляду не було, бо якщо я не буду на цьому СТО ремонтувати авто, а хочу отримати виплату в рахунок погашення частки по кредиту, то огляд не проводять і сказали їхати до страхової компанії, щоб огляд робив експерт страхової і по цим даним робилась виплата. Я подзвонив на гарячу лінію страхової компанії, будучи ще на СТО, і отримав підтвердження, що треба їхати до офісу «домовлятися» про це. Договору в мене все так в немає, про що я неодноразово дзвонив і казав на гарячу лінію. Згодом отримав електронну версію і був ДУЖЕ розчарований, бо умови мого договору відмінні від типового договору. Чому так - відповіді не отримав. Більше того, в договорі зазначено, що кошти виплачуються тільки на рахунок СТО і на погашення кредиту виплати не буде. Це все я дізнавався «постфактум» і переоформити свій випадок не маю можливості, а все через те, що не мав і не маю того договору, що відвіз на підпис до Одеси на прохання страхової компанії. І ще в договорі не 5% від вартості авто без виклику компетентних органів виплачується, а до 15 000грн, що складає 1,5% від вартості авто при сплаченій страховій премії майже в 7% від вартості авто( більше 60 000грн). Це зовсім смішно, але не смішно , а сумно. Декілька днів тому отримав листа поштою від страхової компанії з проханням надати авто для огляду на СТО із зазначенням, що це має бути зроблено в ДВОХ денний термін з дня настання події, бо може бути відмова у виплаті, а вже пройшов майже місяць і на СТО був раніше і отримав відмову в огляді. Абсурд повний. Повне розчарування ставленням до клієнта, обслуговуванням і умовами договору, які ще й відмінні від типового і немає змоги ознайомитись. І все це при умові того, що заявлені пошкодження по вартості робіт коштують менше половини вартості страхової премії сплаченої мною страховику майже рік тому. Пишу відгук для тих, хто розглядає страхову компанію ARX для страхування,  в надії, що комусь допоможу не наступити на ці «граблі». НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАТИ СПРАВУ ЗІ СТРАХОВОЮ КОМПАНІЄЮ ARX. Щоб не було питань, що це фейковий відгук надаю номер договору страхування по КАСКО, який ще дійсний, але отримати виплату по цьому договору немаю можливості. Номер договору КАСКО СК ARX: 0327а0о.20 від 17.07.2020року. Будьте уважні в перевіряйте інформацію про СК, з якою плануєте мати справу. Гарного дня.
Подробнее
Оценка:
110
23.04.2021 12:55
За місяць після ДТП по полісу КАСКО жодного разу не зв'язались по власній ініцативі для надання деталей справи. НЕ НАДАЛИ відповідь на заяву про надання документів по заяві для ознайомлення при виборі компенсаціі. Без погодженням з типом і розміром компенсаціі перерахували гроші га СТО.
Подробнее
Оценка:
110
06.04.2021 12:06
Справа № 1.003.21.0002480 Розповідаю свій випадок співпраці з компанією "Аркс", мені це не дуже приємно роботи, але я це роблю, так як я хочу, попередити інших людей які захочуть працювати з компанією "Аркс". В компанії працює такий працівник, на посаді, «начальник відділу врегулювання складних моторних збитків» *ім'я приховано*. Ця людина телефонувала моїй не повнолітній донці, та своїм підвищеним тоном та дуже грубим голосом налякав мою не повнолітню доньку, він чогось вирішив, що з моєю дитиною йому можна так розмовляти, та моя донька повинна розшукати мене та передати мені, що б я зателефонував *ім'я приховано*. Я подзвонив *ім'я приховано* на його особистий мобільний номер телефону, та у мене з ним вийшла дуже не приємна телефонна розмова. У цій телефонній розмові він звинувачував мене, що я був під час моєї поїздки 06.02.2021р., у стані алкогольного оп’яніння, повідомляю Вам, що я 15 років не вживаю ніяких алкогольних напоїв. А також звинувачував мене, що я поганий водій, та як я не зміг побачити пошкодження. Я йому вислав фотографії автомобіля з пошкодженнями, але він не побачив ніяких пошкоджень. *ім'я приховано*, під час телефонної розмови постійно тиснув на мене своїм підвищеним голосом. Мені це дуже не сподобалось і я йому залишив усну заяву, про відмову отримання відшкодування яку він вирішив дати мені. Після моєї усної заяви, про відмову отримання відшкодування, *ім'я приховано* сказав мені, «забереш гроші, куди ти дінешся». Я не розумію, чому таке відношення до клієнта, я розповів йому як трапився мій страховий випадок, та просив *ім'я приховано* розглянути мою справу, але я отримав від нього: налякану доньку, зіпсований настрій та приниження моєї гідності. Детальний опис як виник мій страховий випадок: 06.02.2021р. я був на своєму автомобілі на території Донецької області, біля м. Селідово, під час поїздки в напрямку м. Селідово, йшов сильних дощ. Проїжджаючи по дорозі через села, я в’їхав колесами автомобіля в яму, в салоні автомобіля я почув сильній стук. Після чого, я зупинив автомобіль по правилам дорожнього руху і вийшов з автомобіля, щоб зробити візуальний огляд на предмет пошкоджень. При огляді автомобіля, я не побачив жодних пошкоджень, хочу Вам ще раз повідомити, що огляд автомобіля я робив під дощем при температурі +2С, приблизний час 04.30. Потім, я взяв в руки мобільний телефон і почав дзвонити по номеру 102, в поліцію, але мобільний зв'язок в даній місцевості був відсутній. А також в місці де я в’їхав колесами автомобіля в яму, я бачив бліндажі та людей які були одягнені у воєнний одяг та вони були озброєні. Після того, як я не зміг додзвонитись до поліції, я продовжив свою поїздку до свого пункту призначення. 07.02.2021р. – З ранку зі свого будинку де я проживаю, а це Дніпропетровська область, м. Нікополь, я поїхав до автомобільної мийки, де я звичайно мию свій автомобіль. Після того як я помив свій автомобіль, я побачив, невеликі пошкодження, а саме: невелика тріщина на правій фарі, та не щільно прикріплений підкрильник до місця з’єднання. Це все, що я побачив. Дякую!
Подробнее
Оценка:
1010
17.03.2021 08:12

Я не являюсь клиентом этой компании, но я доволен их работой. На светофоре девочка их клиент перепутала газ с тормозом, банально но четыре машины стали участниками ДТП. Моя машина была третей и впереди еще одна. У первой машины незначительно только чуть бампер у меня задний бампер и дверь задняя, после моей машины авто постраждало со всех сторон. Мы обменялись телефонами и всем выплатили ущерб.Так как я общался со всеми то все были довольны и я в том числе.Так что не взирая на кучу негативных отзывов я отмечу приятное отношение и поведение девушки оператора.Может нам просто повезло но я хочу сказать спасибо ARX и если бы цена у них была бы дешевле то стал бы их клиентом.

Подробнее
Оценка:
1010
26.02.2021 11:22

Шановна компанія "СК"АРКС" ! Всією родиною дякуємо Вам за вашу людяність, за гарантований захист наших інтересів в такий складний час, за високий професіоналізм, за ту планку, яку тримаєте в сьогоденні! За декілька років у моєї дочки Наталі вдруге настав суттєвий страховий випадок. І на цей раз пандемія торкнулась моєї дитини, коли вона була за тисячі километрів від рідної домівки. І з першої хвилини звернення до страхової компанії "СК"АРКС" до оформлення страхової виплати, ми отримали цілодобову, кваліфіковану, надійну підтримку, відстоювання інтересів клієнтів в любому куточку Землі і на високому рівні. А по поверненні в Україну були повністю і швидко виконані грошові гарантії за договором страхування. Ви-справжні! І Вам можна довіритись! Сердечно дякуємо!

Подробнее
Оценка:
110
18.02.2021 12:14

Приобрела программу полный КАСКО, которая предполагает компенсацию ущерба от неправомерного действия 3х лиц в том числе. После НГ соседские дети играли во дворе и поцарапали машину (есть свидетель акта вандализма). Обратилась в страховую, направили на СТО для оценки повреждения. Эксперт насчитал 14 свежих царапин на на лаково красочном покрытие кузова и сообщил, что полировки будет достаточно, тк царапины свежие и неглубокие. Страховая месяц рассматривала дело и в итоге отказалась компенсировать расходы на полировку, несмотря на то, что программа полный КАСКО включает компенсацию расходов от ущерба, нанесённого 3ми лицами или в процессе акта вандализма. Подала жалобу руководству страховой компании ARC. Получила ответ, что их эксперт (который ни разу не видел авто) по фото определил, что царапины старые и нанесены ветками (надо же быть такими дебилами, чтоб такое написать). Отправила страховой фото авто, которые делала за 3 месяца до страхового события, на фото видно, что на авто ни одной царапины. Снова ответили что царапины, которые нанесли дети 03.01.2021 старые и получены в результате эксплуатации авто. Те деньги, которые подарила этим мош***ика, называющих себя страховой компанией, могли бы спокойно покрыть полную полировку кузова. В результате страховая прокомпассировала мозги 2 месяца, ответила отказами, ссылаясь на мнение псевдо эксперта, который ни разу не видел авто, а осталась с поцарапанной машиной и сама должна ещё оплачивать ремонт...Слоган компании «разведи лоха», заберут ваши деньги, будут мурыжить 2 месяца якобы рассмотрением и в итоге ответят отказом. У мужа прохожая ситуация, также полный КАСКО, обратился по случаю повреждением лобового стекла, тоже несут какую то ересь, слышно что пытаются увильнуть от возмещения расходов на ремонт, хотя в программе четко прописано, что ремонт лобового стекла должен покрываться страховой в случае повреждения... ЛОХОТРОН ещё тот, а не страховая компания. Я и муж ждём окончания контракта и будем обращаться в другую страховую. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!

 
Подробнее
Оценка:
1010
01.02.2021 13:55

Несколько лет подряд делал страховку у этой компании на свое авто, обычкая автоцивилка с доп.соглашением на выплату до 500тыс. И вот наступил день когда я попал в дтп по моей вене. Оформили, уведомил страховую все как положено и через год после дтп на меня подает в суд страховая второго участника с притензией что моя страховая выплатила только половину сумы (16 тыс. Из 30тыс.) Попытка узнать почему ARX выплатила только часть не увенчалась успехом, это по их словам секретная информация... Очень жаль что связался с такой компанией которая не может выполнить свои обязательства даже на 5% а любые свои действия называет секретными. В суд так и не явились.

Подробнее
Оценка:
110
29.01.2021 14:52

Постоянный клиент данного агенства можно так сказать . Страхую уже вторую машину, Понте Каско. Влетела в яму , зацепилась бампером , оторвала часть бампера ( снизу пластик порвался, царапины коне но с той стороны, ушко на котором держится с этой стороны , решётка, молдинг. Короче . Такое у меня уже было на предыдущей машине такой же модели !!! Но только в этот раз страховая решила что молдинг в страховой случай не входит . И срезала себе хороший кусок выплаты !!((( и обращение к агенту, и объяснения и логические доводы не сработали . Раннее маш на осматривалась , повоежлений не было, теперь же указывают что молдинг был поврежлен отдельно - как???? Если это внутренняя окантовка . В общем мне понятна политика этой компании . Больше моей ноги там не будет

Подробнее