Отзывы о страховой компании ЧАО "Страховая компания "VUSO"

Клиентская оценка (за год):
5,310
Отзывов за последний год:44
Всего отзывов:675
393 Положительных
20 Нейтральных
262 Негативных
Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные.
Оценка:
1010
26.03.2025 14:14
Сталось ДТП з неповнолітніми на самокаті, на вихідних. Страховий менеджер набрав в неділю та пояснив весь процес. Взагалі компанія надала якісний сервіс без затримок. Ремонт повністю оплачений. Можу рекомендувати їх послугу Каско.
Подробнее
Оценка:
810
21.03.2025 14:16
Шось, бачу, що відгуки залишають ті хто чимось не вдоволений. Але багато років працюю з ВУСО та проблем не маю. Крайній випадок. ДТП, тотал. За 3 тижні усе було вирішено та гроши сплачені. Думаю, це не супер, але достатньо швидко та якісно. Проблем ніяких не було.
Подробнее
Оценка:
110
20.03.2025 16:41
Це просто викачка коштів. Виплату так і не отримала ( була на стаціонарному лікуванні). То не така печать, то дайте аналізи за останні п'ять років!!!!! Не рекомендую! краще купити каву.
Подробнее
Оценка:
110
18.03.2025 11:16
Згідно зі страховим полісом здоров*я Люкс мала б отримати і консультацію лікаря 24х7 і УЗД і багато чого іншого. По факту вислала аналіз з гідно з яким потребувала УЗД та консолютацію лікаря. А отримала : культурне "ідітє за руським кораблем"..... Поставила б оцінку -0 жаль але нема такої оцінки. Тупо гроші на вітер..........
Подробнее
Оценка:
110
04.03.2025 09:42
В первый и последний раз я пользовался услугами этой компании Отправил телефон на ремонт по страховке Нормального ответа на вопрос когда телефон будет отремонтирован никто не даёт Дозвониться нереально в принципе Ждал телефон с ремонта почти полтора месяца когда отправлял телефон было чётко сказано разбитая задняя крышка и побиты борта телефона Телефон в итоге приехал с тем же самым побитым корпусом и добавилось ещё больше царапин по сторонам Задняя крышка отклонилась за одну неделю Полностью не доволен отношением компании к клиентам На вопрос почему так получилось Отвечают виноваты не мы!
Подробнее
Оценка:
110
01.03.2025 11:33
Хочу попередити всіх, хто розглядає можливість страхування у VUSO. Я мала негативний досвід, коли після подачі заявки на компенсацію, компанія знайшла різні підстави для відмови. У моєму випадку, вони неправильно трактували поняття “розіграшу грошової допомоги" у прямій трансляції в TikTok і через це відмовили у виплатах. Це не перший випадок, коли вони намагаються знайти формальні причини для відмови в компенсації, і навіть після надання всіх необхідних доказів, компанія продовжує знаходити вигадані підстави для відмови. Я раджу бути обережними при виборі цієї компанії для страхування, оскільки я особисто зіткнулася з проблемами при отриманні виплат і сумніваюсь, що це єдиний випадок. Не рекомендую страхуватися у VUSO.
Подробнее
Оценка:
110
15.02.2025 09:14
Маємо сімейним дмс у цій компанії, на три звернення три відмови, останні раз з різкими болями звернулася до лікаря уролога, скерував на узд, заг.анал.крові та сечі,мінімальний набір обстеження, по обстеженням відмови, бо пісок в нирках та кісту на думку цієї страхової лікар має побачити без узд, та без аналізів крові та сечі .нікому не раджу.сума яку виклала за поліси для нашоі родини чимала, а в результаті все одно за все плачу кошти, бо в ск три відмови: не по протоколу, або не страховий випадок, або не покривається...призначали мені антибіотик, лікар додав пробіотики, який передбачений програмою страхування, то скрутили на те, що його не має в переліку препаратів...все це нерви,
Подробнее
Оценка:
210
13.02.2025 18:11
В квітні минулого року був придбаний планшет Xiaomi Pad 6 і додатково страхування 'Express Protect' від компанії VUSO на 365 днів повного захисту, як сказав консультант магазину. В листопаді стався страховий випадок, планшет впав і розбився екран. Було звернення в страхову компанію, провели діагностику і екран замінили. Через 2 тижні після ремонту почалися проблеми з відтворенням відео (зависало), допомагало вийти з додатка і знову зайти. Це було нечасто, раз в тиждень-два. На початку лютого (через 2 місяці після ремонту) перестав нормально працювати тачскрін. Після звернення в страхову компанію та відправки планшета на діагностику мені було повідомлено, що вийшов з ладу модуль всередині планшета в результаті механічного пошкодження і що згідно пункту 7.5 договору вже був страховий випадок і по ньому вже була оплата ремонту, на всі наступні випадки дія договору не розповсюджується. Мої зауваження, що це наслідки все того ж першого страхового випадку (падіння планшета) були проігноровані. Тобто, за 15% від вартості виробу ви купляєте захист не на 365 днів, як вказано на сайті, а лише до настання першого страхового випадку. Типу, як автоцивілка за 15% від вартості авто не на весь рік, а лише на першу ДТП. Рекомендую уважно читати договір і зовсім не рекомендую користуватися даним продуктом від страхової компанії VUSO.
Подробнее
Оценка:
110
16.01.2025 08:36
Жахливий досвід зі страховою компанією! Приїхали до клініки з дитиною (3 роки), температура 39°C. Клініку вони самі вибрали, сказали що гарні лікарі там, і мені потрібно було їхати через усе місто. Лікар оглянув, виписав направлення на аналізи та медикаменти. Але страхова компанія відмовилася покривати аналізи, пояснивши, що це «непотрібно». Як страхова може знати краще за лікаря, який бачив дитину? Складається враження, що їм байдуже на здоров’я застрахованих – головне, зекономити гроші. Категорично не рекомендую!
Подробнее
Оценка:
1010
06.01.2025 07:34
23 грудня сталась ДТП, 24-го оглянули та оцінили пошкодження, 31-го отримала зарахування відшкодування. Окрім того, агент постійно на зв'язку. Рекомендую!
Подробнее