оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 72012)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Дмитро
Після настання страхового випадку (де я є потерпілим), страхова провела розрахунки суми відшкодування з врахуванням зносу в 60% (це на авто 2018 року), який згідно законодавства та судових справ і їх рішень, не може бути застосований до такої деталі як "пластиковий бампер". Також в акті розрахунку, невірно вказана дата випуску авто, що може впливати на розрахунки в акті. Написавши скаргу на офіційну електронну адресу, навів як аргументи судові рішення, посилання на закони, щодо некоректності застосування зносу. Відповідей на свої запитання, які були задані в скарзі, я не отримав. Отримав лише відповідь, в якій сказано, що вони не буде виконувати виплату в прямому врегулюванні, і далі я маю звертатися до страхової винуватця ДТП. Коротко кажучи - просто кинули в такій ситуації. Не рекомендую дану страхову. Ви їм потрібні лише поки платите кошти, а в іншу сторону коли щось потрібно, до вас відразу втрачають інтерес.
УНИКА (UNIQA)26.06.2025 09:35
Вітаємо, пане Дмитре! Ваше звернення, надіслане на електронну адресу quality@uniqa.ua, успішно отримано та наразі перебуває на розгляді нашими фахівцями. Ми уважно проаналізуємо надану інформацію та, за потреби, залучимо відповідні підрозділи для повноцінного вивчення ситуації. Після завершення перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотний зв’язок. З повагою, команда контролю якості UNIQA Україна.
Дмитро26.06.2025 09:36
Дякую, з нетерпінням очікую