Негативный, оценка клиента: 1/10
Хочу поділитися негативною історією співпраці з Унікою, взагалі залишаю тільки хороші відгуки, але для тих хто обирає компанію і читає відгуки буде в нагоді.
Я в Уніці страхувала авто Каско біля 4 роки, але в цьому році компанія змінила підходи до клієнтів, це також відзначають менеджери самої Уніки.
Тепер якщо трапився страховий випадок без участі другої сторони ( в мене це хтось двері відкривав та зацепив задню дверку авто) то компанія розглядає вже більше місяця, від менеджера в мене Оксана, щось дізнатися не можливо, вона ігнорує всі повідомлення, якщо дозвонитися через гарячу лінію то вона піде дізнаватися і забуде про вас, всі скарги та прохання поміняти менеджера в цій компанії не діють, оскільки інші менеджери не мають права брати чужого клієнта, на пролонгацію договору вам дають в + 2 рази тариф бо у вас був страховий випадок ну і вишенька на торті те що ти не можеш піти в іншу компанію оскільки машина не ціла, Уніка тягне з вирішенням питання ремонту, тобто роблять все щоб ти залишився і заплатив не ринкову ціну, а в 2 рази більше, або ж самостійно ремонтував за свої кошти.
Скажу чесно в мене така ситуація вперше щоб Уніка не цінувала своїх клієнтів.
Якщо хтось обирає компанію в 2025 році промоніторте ринки оскільки сервіс комапанії Уніки дуже впав, з попередніми роками.
Наразі вже пішов другий місяць, а питання ремонту так і не вирішено.
Вітаємо, пані Анастасіє! Щиро перепрошуємо за незручності, які могли виникнути під час взаємодії з компанією UNIQA.
Для детального розгляду ситуації просимо Вас надіслати номер полісу та інформацію щодо страхового випадку на електронну адресу quality@uniqa.ua. Після перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотний зв’язок. З повагою,
Команда контролю якості UNIQA Україна.