Негативный, оценка клиента: 1/10
Працівники некомпетентні, вперше 22.04 при оформленні авто зателефонувала на СК щоб внести зміни до договору по новому власнику та номерному знаку, на що мені повідомили, що нічого змінювати не треба, поліс діє і перевірка по vin-коду, також поліс оформлений по пільзі як виявилось. Сьогодні 22.05 мені повідомили що треба звернутись до відділення, доречі які по суботах не працюють, щоб внести зміни до полісу і ще поліс був оформлений не по пільзі. Я не здивуюсь що якщо я приїду до відділення мені повідомлять ще якусь іншу інформацію. Навчіть своїх співробітників працювати та надавати вірну інформацію. Компетентність працівників на рівні 0.
Добрий день!
Профільними службами страховика проведено перевірку за фактами, наведеними вами в скарзі.
В ході перевірки було з’ясовано наступне. 22.04 ви вперше звернулися до контакт-центру страховика і отримали фахову консультацію. Вас було проінформовано про те, що, попри те, що поліс є дійсним, оскільки його оформлено за пільгою (що передбачає відповідну знижку на страховий платіж), на яку нинішній власник авто не має права, в разі настання страхового випадку страховик після його врегулювання має законні підстави висунути відповідні регресні вимоги.
В свою чергу, коли ви звернулися на гарячу лінію страховика вдруге, 22.05, вас було окремо проінформовано про те, що, оскільки поліс було оформлено через місцеве відділення страховика, саме там його можна й анулювати та переоформити.
Отже, за фактом перевірки жодних порушень з боку операторів контакт-центру, які вас консультували, виявлено не було: надана вам інформація відповідає дійсності.
Поміж тим, вважаємо за необхідне зауважити, що з метою забезпечення максимально якісного сервісу страховиком ретельно вивчаються та беруться до уваги всі побажання клієнтів та їх пропозиції щодо вдосконалення певних процесів. Тож ми дуже вдячні вам за відгук і запевняємо, що намагатимемось оптимізувати свої скрипти комунікацій, аби уникнути подібних непорозумінь в подальшому.
З повагою СГ «ТАС»