оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 71916)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Виолетта
Я клієнт Uniqa вже кілька років. На жаль. З кожним роком сервіс усе гірший. Здавалося б — куди ?  Якщо ви цінувач класичної  музики , а часу на філармонію нема — ця страхова створена саме для вас. Дозвонитися — мінімум 10 хвилин очікування. Поставиш оператору “не зручне” питання — скидає слухавку і дзвони знову, бо ніхто не передзвонить. У мене таких випадків було кілька. І був момент, коли двоє різних операторів кидали  слухавку на одному й тому ж питанні. Вітаю, ви в Колесі Сансари. Скаргу я залишала. Чи була фіксація? Невідомо. Зворотного зв’язку — 0. Орві - ліки на вибір з різним призначенням (сироп або таблетки )  Аналізи? У минулому році покривали С-реактивний білок. У цьому — вже не гарантуємо.  У минулому році по призначенню терапевта можна було отримати вітамін D.  Призначення було, терапевт підтвердив. Але оператор телефонує і каже: “Це не вітамін D.” Я — лікарю, лікар — здивований. Звісно, це був вітамін D, і його ще й призначали в дозі 10 таблеток. Вже лікарі коли дізнаються яка страхова важко зітхають Програма у мене — “Класік”. Є напряму відчуття - що на тобі  економлять . Представники цією компанії шахраї !  Якщо ВИ ЦІНУЄТЕ СВОЇ НЕРВИ ТА ЧАС-  НЕ КУПЛЯЄТЕ ПОСЛУГИ У ЦІЄЇ КОМПАНІЇ- ВИ ТІЛЬКИ ВИГРАЄТЕ , ПОВІРТЕ 
Виолетта26.04.2025 11:20
Прошу вибачення , за вітамін Д уточнення в мене закінчувався поліс тому було призначено 10 таблеток 
УНИКА (UNIQA)01.05.2025 09:21
Вітаємо, пані Віолетто! Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли під час Вашого звернення до нашої компанії. Детально вивчивши обставини ситуації, повідомляємо наступне: З фахівцем, який допустив помилку при створенні запису до лікаря-дерматолога, проведено роботу згідно з внутрішнім регламентом страхової компанії. Для запобігання подібним випадкам у майбутньому ситуацію також доведено до відома безпосереднього керівника співробітника, а сам випадок взято на додатковий моніторинг відділом контролю якості. Щодо покриття вартості аналізів та ліків: рішення про гарантування або відмову приймаються фахівцями медичного асистансу на основі умов Вашої страхової програми, договору, списку виключень та встановленого діагнозу. Відмова у гарантуванні певних призначень лікарів від 07.01.2025 та 26.01.2025 є правомірною відповідно до цих критеріїв. Ваш запит щодо організації препарату Відеїн супроводжувався певними складнощами через індивідуальні обмеження, закладені у Ваш поліс. Спершу фахівець, не врахувавши всі деталі, надав неточну інформацію. Проте після додаткового опрацювання запиту ситуацію було виправлено, і Ви отримали коректну консультацію. На підставі Вашого відгуку ми посилимо заходи щодо підвищення якості сервісу UNIQA та мінімізації таких випадків у майбутньому. Щиро вдячні Вам за небайдужість і за те, що допомагаєте нам ставати кращими! З повагою, команда контролю якості UNIQA Україна.