Негативный, оценка клиента: 1/10
Дуже жалкую, що мое керіництво страхуе мене та інших працівників в цій компанції
Зранку 0 08:00 зателефонував з проханням записати мене до лікаря з симптомами нежиті. Пояснив, що почуваю себе погано та визначив райони медзакладів Русаніка або Березняки. Звернення було принято, я був проінформован що мені надішлють смс. 9:38 тиша, передзвонюю і отримую відповідь , що все гаразд і мое звернення в обробці.Знов тиша.
О 12:39 пишу на чат і отримую відповідь, що я записан до лікаря на 12:30!!
12:46 відповідь від представника страхової компанії що вона поставила на повторну організацію і щоб мені подзвонили перед цим. Це фантастика!!
Перезвонюю і вже без прикрас висловлюю свою думку так, як вважаю це явним проявом пофігізму.
О 13:38 мені передзвонють з брехнею, що до мене не могли 3-и рази додзвонтись і пропонють мені заклади на Харьковському масиві.
Питання- якого милого моя компанія сплачуе кошти за таку медичну страховку?
Микола Воронков
Копію надав своему керівництву