оставил отзыв о ЧАО "Страховая группа "ТАС" (ID 71691)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Павло
Літом цього року трапилось ДТП, на дорозі була велика яма, дружина намагалася об'їхати, в результаті з'їхали в кювет і декілька раз перевернулися. Найбільше постраждала донька, перелом ключиці зі зміщенням, глибокі рани на шкірі ніг вище колін. Після оформлення протоколів і інших формальностей, я подзвонив у страхову компанію, пояснив ситуацію. Працівниця страхової повідомила, що моя страховка передбачає відшкодування тільки в разі, якщо постраждала третя сторона. Почав шукати підтвердження цієї інформації в інтернеті, виявилось, що третьою стороною є моя донька. Знову звернувся у страхову компанію, працівниця страхової сказала, що вже пройшло багато часу, чому я не подав заяву раніше. Пояснив ситуацію, чому не подав заяву раніше і зауважив, що маю право звернутися до страхової протягом трьох місяців після події. Представниця страхової порадила звернутися у регіональне відділення і подати заяву. Заяву прийняли, сказали щоб ми збирали всі чеки пов'язані з витратами на лікування доньки. Треба віддати належне роботі працівників регіонального відділення, вони завжди йшли на зустріч і допомагали порадами. Лікування доньки було досить тривалим, рани на ногах не заживали, з'явився некроз шкіри. Нас направили на подальше лікування до опікового центру, де доньці зробили дві операції з пересадки шкіри. Ми довго чекали початок виплат, бо тягнулася кримінальна справа де відповідачем була моя дружина, яка на момент ДТП керувала транспортним засобом. Нарешті приблизно через два місяці після закриття кримінальної справи на рахунок доньки прийшло відшкодування від страхової. Крім того, що відшкодування виявилось приблизно в два рази меншим за суму за наданими чеками, доньці почали дзвонити карткові шахраї. Дружина знову звернулась в страхову з питанням чому сума виплат не відповідає сумі наданих чеків, де їй повідомили, що за лікування в опіковаму центрі відшкодування не нараховане, бо опіків при госпіталізації після ДТП зафіксовано не було. Пишу це повідомлення для всіх тих хто хоче вибрати ТАС СГ як свою страхову компанію, якщо у Вас трапиться біда, ця страхова буде всіма можливими способами уникнути відшкодування збитків. Можливо так діють більшість страхових компаній, не знаю, але в ТАС СГ я застрахувався в останній раз.
ТАС СГ06.02.2025 15:01
Добрий день. Повідомте, будь ласка, номер договору страхування та/або страхової справи. Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій. З повагою СГ "ТАС"
Павло06.02.2025 15:51
Номер справи 117400/57/2024/53
ТАС СГ07.02.2025 10:29
Добрий день! Страховиком розглянуто Вашу скаргу. За результатами розгляду повідомляємо Вам наступне. Згідно ст. 6 ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі за текстом – Закон) страховим випадком є дорожньо-транспортна пригода, що сталася за участю забезпеченого транспортного засобу, внаслідок якої настає цивільно-правова відповідальність особи, відповідальність якої застрахована, за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю та/або майну потерпілого. За п. 1.3 ст. 1 Закону потерпілі - юридичні та фізичні особи, життю, здоров'ю та/або майну яких заподіяна шкода внаслідок дорожньо-транспортної пригоди з використанням транспортного засобу. Відповідно до п. 24.1 ст. 24 Закону у зв’язку з лікуванням потерпілого відшкодовуються обґрунтовані витрати, пов’язані з доставкою, розміщенням, утриманням, діагностикою, лікуванням, протезуванням та реабілітацією потерпілого у відповідному закладі охорони здоров’я, медичним піклуванням, лікуванням у домашніх умовах та придбанням лікарських засобів. Зазначені в цьому пункті витрати та необхідність їх здійснення мають бути підтверджені документально відповідним закладом охорони здоров’я. Враховуючи зазначені норми, між завданою шкодою та страховим випадком має бути прямий причинно-наслідковий зв’язок. Тобто, страховою компанією за фактом настання страхового випадку, внаслідок якого завдано шкоди здоров’ю потерпілій особи, відшкодовуються витрати (при наданні підтвердних документів) лише на лікування наслідків ДТП, які б підтверджувалися медичними документами встановленої форми, за допомогою яких можливо встановити прямий причинно-наслідковий зв’язок отриманих травм/ушкоджень зі страховим випадком. Лікування хвороб, патологічних клінічних станів, побутових ушкоджень тощо, які не є наслідками ДТП, страховою компанією за полісом обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності не відшкодовуються. Лікування травм/ушкоджень, які не були зазначені в первинній медичній документації при госпіталізації/зверненні потерпілої особи до медичного закладу, проте потерпіла особа бажає отримати за такі травми/ушкодження відшкодування, має супроводжуватися відповідною медичною документацією встановленої законом форми, яка давала б змогу встановити, що такі травми/ушкодження є безпосередніми наслідками ДТП. З цією метою страховою компанією були направлені запити у лікарні, де лікувалась потерпіла, проте надані відповіді не встановили причинно- наслідкового зв’язку між отриманими травами в ДТП та лікуванням опіків. Страховою компанією після прийняття рішення по справі на адресу потерпілої направлявся лист про прийняте рішення з детальним обґрунтуванням розрахунку суми страхового відшкодування на основі наданих потерпілою документів (медичних, розрахункових тощо), в якому зазначено, які витрати відшкодовано, а які – не підлягають відшкодуванню, та відповідні підстави. З повагою СГ "ТАС"
Павло07.02.2025 12:38
Листа ми не отримали, можливо він ще в дорозі. Питання в тому, чи Ваша компанія дійсно не бачить, чи просто не хоче бачити причинно-наслідкового зв’язку між отриманими травами в ДТП та лікуванням опіків. Так некроз шкіри, який ми лікували в опіковому центрі є безпосереднім наслідком ДТП. В документах, які ми надали чітко вказано, що лікарня в місті Сарни направляє доньку на лікування травм опікового типу в опіковий центр м. Рівне, який спеціалізується саме на таких травмах. Наголошую, не опіків а травм опікового типу. Своєю відповіддю ви тільки підтверджуєте, що ваша компанія буде шукати любу зачіпку, щоб уникнути компенсації збитків своїм клієнтам.