Катерина07.01.2025 17:56
Мала необережність оформити автострахування у даній «фірмі» онлайн через ПУМБ — була приємна ціна, гарне покриття та франшиза 0. Авто продала до моменту закінчення договору страхування і логічно вже більше місяця хочу повернути свої кошти назад.
Спочатку, коли я хотіла побачити якусь форму заяви на повернення коштів оператор лінії Ярослава вимогливим та примхливим тоном сказала писати заяву в довільній формі, коли я вже більш детально почала розпитувати про наповнення вона «зняла корону» та зневажливо згодилась мені продиктувати зміст листа.
Написала заяву, відправила на офіційну електронну пошту страхової 9 грудня 2024 року.
Жодної відповіді, що моя заява в роботі, НІЧОГО.
Я знову дзвоню на гарячу лінію, мені обіцяють, що комусь передадуть інформацію та зі мною зв'яжуться. НІХТО не передзвонив. І так кілька разів.
Наразі пройшло 30 календарних днів з моменту надсилання заяви, тобто ЗАКОННІ ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ МИНУЛИ!!!
Грошей немає, зворотного зв'язку немає.
Сьогодні якраз з цього питання подзвонила на лінію, оператор Вікторія відповіла зранку, що зі мною зв'яжуться, передзвонила о 17:30 — відповідь послідувала одразу, що звернення щойно взяли в роботу, навіть не перевіривши номер полісу, тобто відверто НАБРЕХАЛИ і ще й сказали що я нецензурно висловлююсь, хоча я навіть не вживала нецензурних слів.
Дуже прошу повернути мої кошти за полісом №221267902 та навчити ваших операторів нормально спілкуватися і не посилати клієнтів!!!