Максим04.10.2024 17:29
Наша компанія заключила договір на медичне страхування на рік. Плате доволі таки великі кошти. В мене був страховий випадок. Я впав з електросамоката, звернувся. Мені назначили зустріч з травматологом. Все пройшло нормально. Далі травматолог назначила терміново проти рентген і УЗІ, щоб переконатися що немає перелому локтьового суглоба і розриву мязів. Я офіційно зателефонував і порадився як краще зробити: поїхати в клініку і самому зробити це, чи якомочь, іншим чином. Консультант сказав переслати копії висновків по e-mail, сказати їм про це і вони назначать зустріч. Послав це все близько 12 годин дня. До 17 години реакції - 0. Час втрачено. Зателефонував вже сам. Оскільки обставини змінились завтра не зможу пройти. Прийшлось перенести на 2 дні. Таким чином втарчено в сумі 4 дні з вихідними. Це прекрасно як на мене. Краще б сам все зробив. Я не абстракний клієнт номер полісу та імя залишаю в прихованому тексті. Висновки робіть самі.