Абрамова Надія 31.07.2024 13:33
Компетентність працівників даної установи на рівні 0. Стався страховий випадок, який не припадає за умовами договору. Моя фірма виплатила суму за моє лікування. ( попередньо заяву та прорахунок страхова компанія не могла надіслати декілька днів. Стверджуючи що все було направленої на HR відділ. Лиш коли керівник з моєї роботи особисто звернувся, ми отримали пакет документів) а тепер саме веселе! Половину лікування я сплатила самостійно, і тепер мені мають відшкодувати цю суму. Більше тижня мене мордують координатори. Постійно різні причини чому документи на відшкодування не прийняті. Оператори в чат боті взагалі не розуміють що відбувається. Перепитують тупими запитаннями які до справи не стосуються!!! Кошмарний сервіс! Я вже мовчу про інші аспекти роботи працівників цієї структури. Не компетентні, безвідповідальні та недосвідчені
УНИКА (UNIQA)20.08.2024 12:56
Вітаємо, пані Надіє! Нам дуже шкода, що у Вас залишилися негативні враження після взаємодії з компанією УНІКА. Будемо вдячні, якщо надішлете нам номер Вашого договору та детальнішу інформацію випадку на quality@uniqa.ua. Нам важливий Ваш зворотній зв'язок завдяки якому ми можемо вдосконалювати якість надання послуг. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна