Негативный, оценка клиента: 3/10
Пишу, щоб застерегти можливих майбутніх клієнтів цієї компанії, і порекомендувати вибрати іншу страхову.
Була клієнтом протягом декількох років.
На момент настання страхового випадку з'ясувалося, що договір прописаний дуже хитро, саме для того, щоб не виплачувати відшкодування.
В правилах подання документів про страховий випадок в Приват24 зазначене подання "за 2 дні після закінчення лікування", що повністю співпадає з пунктом договору 5.1. Але після оформлення страхового випадку з'ясовується, що є ще пункт 8.1, у якому зазначено, що звертатися треба за 2 дні після отримання діагнозу. І, саме посилаючись на цей пункт, видається відмова. Тобто пункт 8.1 повністю закреслює пункт 5.1. І цей пункт прописаний лише в Додатку 1, котрий ще треба пошукати, щоб прочитати. Посилань на нього у Приват24 нема. Це такий сюрприз.
Аплодисменти - юристам компанії, котрі придумали такий хитрий хід. І великий мінус - самій Компанії, котра наживається на своїх клієнтах, замість допомоги, на яку розраховуєш, коли страхуєш здоров'я.
Вітаємо, пані Інно! Приносимо вибачення за непорозуміння, що склались. Документи по Вашій справі отримані. Справу передано на виплату. Сподіваємось, що даний випадок не стане на заваді нашій подальшій плідній співпраці. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
Підтверджую, що співробітник Компанії зв'язався зі мною і питання було вирішене. Сподіваюсь, що у інших клієнтів Компанії не виникнуть такі проблеми в подальшому. Дякую Команді контролю якості Уніка Україна за реагування.