Тетяна оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 65948)
Тетяна01.12.2023 13:22
Одна з найгірших страхових компаній, однозначно нікому нерекомендую! Мало того, що всі оператори хамовиті і таке враження, що спілкуєшся з рекетом, а не з відділом компенсації... Так ще й маніпулюють фактами, недоговорюють, говорила з відділом компенсації, що мені поставили діагноз Анемія, вона гарно послухала,сказала, щоб я додавала розширений опис діагнозу і призначення в тому вигляді,як вони хочуть оформити, я все організувала,знову йшла в клініку, а потім вона мені телефонує і каже, що це не компенсовується і що треба було ще написати рівень важкості, при тому, що вона все чула, що я озвучувала їй...
Потім я зателефонувала до іншого оператора і та мені сказала, що в цього взагалі нема сенсу, бо при анемії компенсовується тільки встановлення діагнозу...
Люди просто витрачають ваш час і гроші, не ведіться на цю жахливу страхову!!!
УНИКА (UNIQA)04.12.2023 09:23
Вітаємо, пані Тетяно! Детально вивчивши обставини Вашої справи хочемо повідомити наступне. Рішення по відшкодуванню самостійно витрачених коштів приймають безпосередньо фахівці відділу відшкодування керуючись Вашим договором страхування, програмою та списком виключень по факту отримання повного пакету документів, який передбачений договором страхування. А саме, згідно умов договору, необхідно надати консультативний висновок лікаря який містить діагноз та завірений оригінальною круглою печаткою медичної установи. Звертаємо Вашу увагу, що захворювання яке вказано у наданому Вами консультативному висновку, знаходиться у списку виключень до Вашого договору. Детальніше ознайомитись із умовами програми та списком виключень можете у мобільному додатку MyUniqa, щодо умов договору у відповідальної особи за Ваше корпоративне ДМС, а саме у Hr-менеджера по місцю роботи. Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією, але ми керуємося виключно умовами Вашого договору. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна