Негативный, оценка клиента: 3/10
Добрий день. Моєму чоловіку в червні місяці зробили операцію на плечовому суглобі. Має страхування в компанії УНІКА. Перед проведенням оперативного втручання зв'язувалися з представниками компанії, які повідомили, щоб оплатили за операвнивне втручання самостійно, потім кошти повернуть. Оплатили за власний рахунок, подали всі документи в страхову, довго очікували рішення потім самі зателефонувати, на що нам повідомили що унас відмова ще в перший день, хоча нам і не телефонували і не повідомляли. Потім перетелефонували і повідомили що погоджено частково, на питання чому частково, почали посилатись на пункт 3.9 договору, що під страхування не підпадають, артроскопічні набори більш ніякої інформації не надали. Хоча в договорі прописанав пункті 3.9 - за згодою сторін. Не зрузуміло чому погоджено частково і чому відмова по компенсацію за оперативне втручання.
Шановна пані Ірино, дякуємо за інформацію, нам дуже важливий зворотній зв'язок від наших клієнтів для поліпшення якості надаваних послуг. Передаємо викладену Вами інформацію менеджеру з якості, після вивчення деталей по Вашій справі він з Вами зв'яжеться якомога швидше.
З повагою,
СК УНІКА