АЛЛА РЕБРИСТА 31.03.2021 16:49
Оформила договір накопичувального страхування життя собі в 2014 році, а чоловік у 2018 році терміном на 10 років. Чоловік раптово помер у лютому 2021р. Через свій
важкий психологічний стан звернулась до страхової компанії через тиждень після смерті чоловіка. В телефонному режимі працівник компанії *ім'я приховане* чітко надала всю необхідну інформацію для оформлення та подання пакету документів, дуже вдячна їй за тактовність та професіоналізм. З оригіналами необхідних документів звернулася до Центрального Кобеляцького відділення Райффайзен Банк Аваль, де працівник *ім'я приховане* зробила та завірила всі копії, допомогла з оформленням анкети та відправила сканокопію пакету документів до страхової компанії. І все: ніякої тяганини, зайвих запитань чи додаткових паперів, Через місяць кошти в повному обсязі, як вигодонабувачеві згідно договору було зараховано на мій рахунок. Велика подяка працівникам страхової компанії та банку за чітку і злагоджену роботу та дійсно європейський сервіс.