оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "Украинская страховая группа" (ID 57171)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Сергій

27.11.20 на стоянці моє авто VW Jetta пошкодило інше авто, власник якого застрахований в "Українська страхова група". Власник викликав поліцію, так як в нього було КАСКО, поліція проінформувала мене про ДТП, нам було запропоновано скласти Європротокол, що ми і зробили. Пошкодження VW Jetta - здерта фарба заднього бампера. Пошкодження іншого авто Toyota RAV 4 - здерта фарба передньої дверьки. Моя страхова компанія "Арсенал страхування" в телефонному режимі зафіксували ДТП, але повідомили, що всі подальші дії по страховому випадку вирішувати з винуватцем ДТП, тобто з "Українською страховою групою". Ми поїхали в офіс "УСГ", де перевірили чи правильно складено Європротокол, написали ще декілька заяв. Повідомили, що на днях зв'яжуться. Я поїхав на СТО, де обслуговою своє авто, вартість робіть по від'єднанню бампера, підбір кольору, фарбування, приєднання бампера коштує 4500грн. Плюс 3-5 днів роботи. Я поїхав ще в 2 популярних СТО нашого міста, в тому числі офіційний дилер VW, вартість 4800-6000грн. Моє авто 2017р, 34т пробігу, преміум комплектація. Через декілька днів зі мною зв'язався представник "УСГ" мого міста і повідомив, що сума компенсації 3000грн, з чим я не погодився. З мене посміялися і сказали або бери гроші, які дають, або ми призупиняємо виплату. Щоб довести, що сума ремонту мого авто більша, то я повинен за СВОЇ гроші найняти експерта, вартість якого 2000-2500грн, а потім подавати в суд, і "якщо" "колись" суд визнає, що "УСГ" не права і має мені доплатити, то тоді моя вимога виконається. Я зателефонував в свою страхову, яка порекомендувала написати заяву в "УСГ", що я не погоджуюся з сумою, також страхова зобов'язана за свій рахунок найняти експерта. Що я й зробив. В заяві написав вартість ремонтних робіт 4500-6000грн, а також моральну шкоду 500грн, так, як авто буде на ремонті 3-5днів, а воно мені потрібне для роботи. Через декілька днів експерт оглянув, в заключення "повне перефарбування заднього бампера". Ще через пару днів надійшли мені на картку 3015,18грн, страховий випадок N3460. Я зателефонував на гарячу лінію "УСГ", повідомив що не погоджуюся з сумою, на що мені відповіли: "Напишіть листа в довільній формі на папері та відправте в Київ Укрпоштою, більше нічим допомогти не можемо". "Електронного подання листа чи в телефонному режимі поспілкувати з відділом по вирішення проблем питань я такої можливості не маю"...XXI століття... Висновок: витрачений час на писання додаткових заяв, дзвінки на гарячу лінію, зустріч з експертами та СТО; -1500грн за ремонт; витрачені нерви; та 3-5 днів буду без авто. Категорично не рекомендую з даною компанією зв'язуватися, неадекватність персоналу, непрофесіоналізм!!!