оставил отзыв о ЧАО "Украинская пожарно-страховая компания" (ID 45405)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Сергій

Попав в ДТП, винуватець застрахований в цій компанії, розрахунок компенсації беруть «зі стелі», хоча повинні керуватись даними від дилерів по оригінальних запасних частинах. Співробітники відділу врегулювання в Києві не беруть слухавки цілими днями. Інші відділи просто відмовляються з’єднувати з потрібним працівником, відношення до клієнтів хамське! Після написання посту в FB, хоча б перетелефонували, але від цього суть не міняється.

 
УПСК26.12.2019 12:18
Сергій, доброго дня. Нам справді прикро, що ви нас не почули. Для розрахунку компенсації за основу береться незалежна експертиза. Також в роботі ми користуємость системою audatex. Аргументуйте, будь-ласка, " Відношення до клієнтів хамське" В чому були прояви хамства наших співробітників? Нам дуже важлива ця інформація, бо ми контролюємо якість надання послуги та можемо прослухати всі телефонні розмови, щоб розібратися в ситуації. Щодо "перетелефонували". Ми пояснювали, що відділ врегулювання збитків постійно знаходиться в контакті з потерпілими, оформлюють повідомлення про ДТП, всю документацію, необхідну для виплати, роблять огляд пошкоджених автомобілей. Вони не мають можливості постійно бути на телефоні. Але у нас постійно в контакті знаходиться наш контакт центр (тому він так і називається), який відповідає на всі питання по стану виплатної справи. У разі необхідності підключення спеціаліста з вругулювання, ваші дані передаються відповідомному спеціалісту та вам передзвонюють. По розрахунку ми готові відповісти за кожну написану в ньому цифру. Дякуємо.
Сергій26.12.2019 13:11
Доброго дня. Я вас почув, тому замовив незалежну експертизу.