оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "АРКС" (ID 43396)

Негативный, оценка клиента: 3/10

Павло

Страхова компанія по договору має відремонтувати мій розбитий екран телефону в термін до 30 днів, однак самоусунулась із договірних відносин і тому мені прийшлось спілкуватись на пряму із сервісним центром . Після спливу 30 денного термінумені,мені всетаки повернули телефон із сервіс центру але поламаним. не працює сім карта,поломана фронтальна камера та неробочі датчики світла. запропонували знову направити на ремонт...

АРКС19.12.2019 14:58
Шановний Павло ! У першу чергу дозвольте подякувати Вам за Ваш коментар. Для нас дійсно важливо отримувати інформацію від наших клієнтів з метою більш повного вивчення їхніх потреб та очікувань від Страхової компанії «АРКС» (надалі «Компанія»). Надання сервісу клієнтам на найвищому рівні є пріоритетним завданням, яке було поставлено керівництвом Компанії перед співробітниками. Надання аргументованої відповіді на Ваш відгук можливо у разі, якщо в ньому міститься інформація, необхідна для вивчення ситуації, що склалася (№ Договору, ПІБ Страхувальника). У разі виникнення подальших питань, стосовно даної ситуації, Ви маєте можливість звернутись до Довідкового центру Компанії за цілодобовим безкоштовним номером 0 800 30 272 3 з будь-якого стаціонарного телефону України або 272 з мобільного (платно, відповідно до тарифу оператора) або надіслати письмове звернення за адресою: «СК «АРКС», м.Київ, вул. Іллінська, 8, 3-й підїзд, 6 поверх для розгляду скарги. Сподіваємось на Ваше розуміння. З повагою, Відділ контролю якості сервісу «AРКС»