оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "VUSO" (ID 34798)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Виктор

Застраховали авто, при чем второй год подряд. Полное каско, 0% франшиза. Произошёл страховой случай, на парковке кто-то оставил царапины на авто, когда произошло это событие неизвестно, так как возле машины никто не дежурит. Позвонили, уведомили о случае. Сказали ок, едьте на сервис, посчитали сумму. Выслали агенту. И тут тишина... Через несколько недель ожидания, позвонили сами, никто из страховой компании не звонил и у нас отказ: по причине, мол не сразу сообщили. А сразу это когда? То есть страхуешь авто и должен круглосуточно возле него дежурить? Как увидел порчу, пропажу, так и звонишь. В общем, не советую.

VUSO25.10.2019 12:24
Уважаемый Виктор! Просим Вас указать номер полиса для идентификации. С уважением, отдел контроля качества обслуживания клиентов.
Виктор26.10.2019 13:49
Договор 6965106-02-10-01 от 27.03.2019
VUSO28.10.2019 11:46
Шановний пане Віктор! Страхова компанія відмовила Вам у виплаті на підставі нижчевикладеного. Відповідно до п. 14.3 Договору добровільного страхування наземного транспорту у разі настання страхового випадку, Страхувальник зобов'язаний:...До зміни обставин (картини) події (місцезнаходження учасників ДТП, слідів настання страхового випадку і т.ін.), що сталася, але не пізніше, ніж через 2 години, повідомити про настання страхового випадку Страховика (представника Страховика) за телефоном 0 800 50 37 73 і виконувати його інструкції…»). Встановлено, що Вами були порушені вимоги вказаних пунктів Договору, а саме про пригоду не було повідомлено Cтраховика безпосередньо з місця події у встановленому порядку. Крім того, згідно з п. 15.2. Договору для підтвердження факту настання страхового випадку і визначення розміру заподіяних збитків, Страхувальник зобов’язаний надати Страховику наступні документи:…Заяву на виплату страхового відшкодування встановленої Страховиком форми. (протягом 3-х робочих днів з моменту настання страхового випадку. У випадку, якщо виконання вказаних вимог було неможливим, Страхувальник зобов’язаний надати документальне підтвердження наявності поважних причин…»), встановлено, що заяву на виплату страхового відшкодування складено і підписано несвоєчасно. Таким чином, на підставі вищевикладеного, керуючись п. 17.1.1. Договору («...Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування, якщо: Страхувальник (водій ТЗ) не виконав (виконав не в повному обсязі) дії передбачені Розділом 14 Договору при настанні події, що може бути кваліфікована як страховий випадок...»), також згідно з п. 17.1.2. Договору («…У разі невиконання будь-яких умов цього договору Страхувальником Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування або зменшити його розмір…») та п. 17.1.7. Договору («…Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування, якщо:…Страхувальник своєчасно не надав Страховику всі документи, необхідні для виплати страхового відшкодування (у т.ч. заяву на виплату страхового відшкодування) у строк та у порядку, передбаченому цим договором…»), тому ПрАТ «СК «ВУСО» змушене відмовити.