оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 21927)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Тетяна

Мали ОСЦПВ та повне КАСКО в Уніці. По КАСКО були 2 страхові події і по кожній з них досвід співпраці з цією компанію був незадовільний. По першій події виплата була здійснена майже через 2 місяці, хоча цей "лідер ринку" в рекламі свого КАСКО обіцяє "середній строк виплати 7 днів". Звичайно ж про цю обіцянку забувають одразу після того, як отримали гроші за поліс, і при реальному настанні події риторика змінюється на "по Закону 60 днів", "по Закону 90 днів" - різні строки були озвучені різними співробітниками. По другій події (00298357) виплати досі немає, хоча подія відбулася 3 місяці тому, а всі необхідні документи були нами подані напротязі тижня з момнету події. "Відповідальний по справі" не може пояснити причин затримки. Кожного разу відповідає, що виплата буде або наступного тижня, або завтра, або ще колись. В один прекрасний момент він взагалі зняв з себе будь-яку відповідальність та порадив дзвонити на гарячу лінію, бо він інформації ніякої не має. Подзвонивши на гарячу лінію, отримали відповідь, що наше звернення зафіксоване, його направили до відповідального за нашу справу в київському офісі, і він подзвонить вам сьогодні-завтра. З того моменту пройшло більше тижня - ні виплати, ні дзвінка від "невідповідального" відповідального. На багатьох ресурсах, зокрема на даному, представники Уніки у відповідь на будь-які скарги радять написати листа на quality@uniqa.ua і вказати номер справи, і от там-то точно розберуться в ситуації і допоможуть вам. Звернення за цією адресою було таким же безрезультатним, як і всі звернення по іншим каналам зв'язку. Листа було написано 4 липня, в той же день прийшла відповідь, що наше звернення зареєстровано в системі обробки скарг та передано в роботу до фахівців, а строк прийняття рішення за скаргою 5 робочих днів з дня рєєстрації. З того моменту пройшло рівно 2 тижні, тобто 10 робочих днів. Ані виплати, ані навіть будь-якої відповіді на скаргу, просто нічого. Ми в Уніці більше страхуватись не будемо, і не радимо нікому

УНИКА (UNIQA)15.10.2019 13:43
Добрий день, Тетяна, за Вашою справою здійснено страхове відшкодування, але якщо у Вас залишились питання, будь-ласка напишіть нам. З повагою, команда УНІКА
Тетяна18.10.2019 17:05
Чергова відверта брехня від уніки. Виплати не надходило. В особистому кабінеті випадок так і висить в статусі "На стадiї збору документiв".