оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "УНИКА" (ID 13543)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Тетяна

У 2018р підписала договір КАСКО зі страховою компанією УНІКА, коли наступив страховий випадок я про це сильно пожалкувала!!! Усі документи на реєстрацію страхового випадку були подані вчасно... Потім протягом місяця страховий комісар мені по телефону відповідав, що він дуже зайнятий і пізніше мені зателефонує. Звісно мені ніхто не зателефонував і так тривало протягом трьох місяців. Після моїх неодноразових дзвінків на гарячу лінію, все-таки, через 4 місяці мені дали відповідь і сказали, що компенсацію виплатять, таким чином, як вказано в моїй заяві, а саме на рахунок у банку. Але виплата не відбулась, тому що без мого відома, без попередження кошти перерахували на СТО (через 4 місяця). Навіть після того як я сама знайшла спосіб вирішення цієї проблеми, страховий комісар, а саме *скрыто* м. Хмельницький, надалі продовжує не відповідати на мої дзвінки. Більше того головний фахівець у м. Києві *скрыто* також проігнорував мій дзвінок. Тому я зробила висновок. що працівники у компанії УНІКА некомпетентні, некваліфіковані, а також незацікавлені у збільшенні клієнтів. Так як я є успішним підприємцем, я часто маю справу зі страховими компаніями, тому для себе я зробила негативні висновки, а інших хочу попередити щоб обирали інші страхові компанії, тому що будете також втрачати свої кошти і саме найголовніше - час через некомпетентність, байдужість та некваліфікованість працівників страхової компанії УНІКА!!!

УНИКА (UNIQA)03.09.2018 14:57
Добрый день, Татьяна, спасибо за Ваше обращение через сайт компании, как мы ответили Вам в письме, Ваша жалоба находится на рассмотрении, в ближайшее время с Вами свяжутся для предоставления ответа