Тарас15.02.2018 13:52
Доброго дня.
14.02.2018 р. у Львові сталося ДТП, де винуватцем став клієнт даної компанії. Оформили ДТП по європротоколу(визивали комісара). Одразу ж після оформлення зателефонував у call-центр компанії і повідомив їх про ДТП з участю їх клієнта. З нетерпінням очікую на дзвінок аварійного комісара для оцінки пошкоджень... ПОДЗВОНИВ під час написання відзиву!!!
Цікаво, що буде далі...
Тарас15.02.2018 19:42
Аварійний експерт дуже прискіпливо оглянув машину, заповнили заяви, віддав європротокол.
Машину можна ремонтувати! Все швидше, ніж я уявляв.
Обіцяв сьогодні передати дані СК Еталон.
Обіцяв, що кошти надійдуть в термін до 90 днів.
Тарас20.02.2018 19:01
Сьогодні отримав номер справи.
Суму відшкодування ще не можуть озвучити.
Переглянувши документи, попросили номер карти, хоча я вказав номер карткового рахунку. Сказали, що цього недостатньо.
Щодо суми відшкодування -- рекомендували зателефонувати через тиждень.
Тарас21.02.2018 18:54
Виявляється, що страхова компанія для розрахунку суми відшкодування передає дані зібрані аварійним експертом на розгляд незалежному експерту, який визначає суму відшкодування... Цікаво, що далі...