Олексій18.01.2016 22:46
В мене (сьогодні 18.01.2016) виник страховий випадок пов'язаний з кардіологією, що за рішеням лікаря (лікар терапевт з клініки Діоніс) потребував госпіталізації. Лікар о третій годині дня проінформував СК Країна (ця страхова компанія і записала мене до цього лікаря) про необхідність госпіталізаціЇ. О 18:30 після декількох моіх дзвінків-нагадувань мені зателефонували проінформувати про наявність змедичного закладу, де можна пройти лікування (Обласна лікарня №2, метро Сирець), спитавши, чи не проти я саме цієї лікарні. Після мого погодження вони сказали, що дізнаються чи є в цій лікарні вільні місця. Після двогодинного очікування, не дочекавшись дзвінка, я зателефонував самостійно. Відповівши через 10 хвилин очікуванняна лінії, мені повідомили (повторно), що зараз оператор зателефонує в лікарню дізнатися про наявність місць (0 18:35 мені сказали те саме). Після розмови на підвищених тонах і попередженні про негативний відгук і розмову з керівником відділу, мені пообіцяли вирішити питання про госпіталізацію. Але, під час очікування відповіді, я самостійно зателефонував в Обласну лікарню №2, аби дізнатися про вільні місця. Черговий відповів мені, що секретар, який надає цю інформацію, працює з 09:00 до 14:00. СК Країна таки перетелефонувала мені і пообіцяла завтра о 08:00 (19.01.2016) вирішити питання про мою госпіталізацію.
В цілому послугами СК Краіна не задоволений.