Незважаючи на несприятливі економічні та політичні умови, впродовж 2016 року ОРАНТА змогла суттєво покращити показники фінансової стійкості компанії завдяки виваженій політиці в управлінні фінансами та зростанню зібраних страхових премій.
Фінансовий прибуток компанії ОРАНТА за 9 місяців 2016 року склав 29 млн. грн., а загальна сума активів компанії (станом на 30.09.2016) становила 611 млн. грн. На кінець звітного періоду страхові резерви компанії сформовані у сумі 318 млн. грн., а їх достатність підтверджена незалежним сертифікованим актуарієм.
Фактичний запас платоспроможності перевищує нормативний на 116 млн. грн., що дозволяє компанії ОРАНТА своєчасно і в повному обсязі виконувати всі свої зобов'язання перед понад 2 млн. споживачів страхових послуг. Усі страхові резерви і капітал Компанії представлені якісними активами, ліквідність яких повністю відповідає зобов'язанням.
Важливо відзначити, що ОРАНТА притримується консервативного підходу в управлінні фінансами: серед партнерів обираються лише надійні державні банки та банки акціонерів, що зумовлює стабільний дохід від фінансових операцій.
Компанія розширює свою присутність в роздрібному сегменті. За 9 місяців 2016 року ОРАНТА зібрала валових страхових премій на суму 385 млн.грн., що на 14 % більше, ніж за аналогічний період минулого року, в тому числі за договорами автострахування (внутрішні та міжнародні договори) на суму 276 млн.грн., що на 16 % більше, ніж за аналогічний період 2015 року.
За 9 місяців 2016 року ОРАНТА виплатила своїм клієнтам страхові відшкодування на загальну суму 108 млн. грн.
У напрямку покращення якості обслуговування клієнтів ОРАНТА впровадила клієнтоорієнтовані сервіси, завдяки яким в компанії скорочені строки врегулювання та виплат страхового відшкодування по лінії бізнесу КАСКО до 10 днів, а по лінії «Автоцивілка» - відповідно до норм, встановлених законодавством, що привело до підвищення рівня задоволеності клієнтів і, як наслідок, ОРАНТА вкотре підтверджує позицію лідера на ринку «Автоцивілка».
ОРАНТА і надалі здійснюватиме реформування власних бізнес-процесів для покращення якості обслуговування своїх клієнтів та приймати активну участь у реформуванні страхового ринку в цілому.