Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом співпраці зі страховою компанією «Євроінс Україна». Я є постраждалою стороною у ДТП (зг. з рішенням суду),винуватець був застрахований саме в цій компанії.
Документи на виплату страхового відшкодування я подала 10 липня. Потім зі мною зв’язався куратор, який зорієнтував мене що розгляд справи займе до 1 місяця. Виплату мені погодили лише 09.10, ще й сума була зменшена. Співпраця зі страховою залишила дуже негативне враження:
- будьте готові до того, що вся комунікація відбувається лише у вайбері, і лише з вашої власної ініціативи. Телефонні дзвінки ігноруються, відповіді на свої повідомлення я чекала неділями;
- жодної клієнтоорієнтованості — працівники не повідомляють, коли йдуть у відпустку, до кого можна звернутися, у разі їч відсутноті, і клієнт змушений сам шукати, до кого звернутися;
- сума страхового відшкодування була зменшена;
- за день до довгоочікуваного погодження (!) мені повідомили, що будуть піднімати питання щодо даного СТО, тому що він, на їх думку, є проблемним, хоча документи з цього СТО були подані ще три місяці тому, і з цим СТО СК співпрацює.Така безвідповідальна та непрофесійна робота не лише затягує процес отримання законної виплати, але й створює додатковий стрес для людини, яка й без того постраждала у ДТП.
Враження таке, що компанія робить усе можливе, щоб уникнути або максимально відтягнути виплату.
!!!! Не рекомендую «Євроінс Україна» як надійного страховика. Якщо ви або винуватець ДТП маєте поліс у цій компанії — будьте готові до затримок, непрофесійного ставлення та повної відсутності комунікації.