Маргарита 18.03.2024 01:44
Не отримую відзвони після візиту до лікаря. Не внятне розʼяснення чому мені відмовлено у покритті того що лікар прописав. Непривітна підтримка у телеграм. Не відповідають на питання по страховці. Два дні чекаю поки мені знайдуть лікаря для запису. Порівнюю з усг обслуговуванням впродовж 6ти років майже. Уніка мене дуже неприємно вразила. Половини лікарів розвинутого світу вони не признають. Наприклад трихолога для них не існує. А ще, Гугл знаходить сторінку відгуків на сайті уніка, з доволі хорошим рейтингом. От тільки перейти на неї не можна! Бо відкривається сторінка сайту уніки на якій і згадки про відгуки немає. Про що це говорить? Що вони не хочуть реальних відгуків від реальних клієнтів на своєму сайті, а чому, здогадайтесь самі. Не раджу. Був такий присмак ще з моменту коли я придбала туристичну страховку у уніки і треба було чекати якусь кількість днів для звернення за умовами страховки з дати придбання страховки. Тобто ти платиш за якусь кількість днів страхування (наприклад 7 днів) і частину з них користатися страховкою не можеш. Це було чи то 2 дні, чи то більше. Це був перший дзвіночок
УНИКА (UNIQA)19.03.2024 11:19
Вітаємо, пані Маргарито! Від імені Страхової компанії УНІКА приносимо вибачення за незручності, що могли мати місце під час Вашого звернення. На основі вашого відгуку вжито додаткових заходів, що спрямовані на покращення сервісу УНІКА та уникненню подібних ситуацій у майбутньому. Нам дуже прикро за доставлений Вам негативний досвід від взаємодії із медичним асистансом, сподіваємось, що вжиті заходи допоможуть уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна