оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "АРКС" (ID 65750)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Олег
Купили страховку Премиум на время отдыха в турции. У мамы появились проблемы с глазом. ARX отказались записывать в партнерскую клинику в Кемере (Özel Kemer Yaşam Hastanesi) и направили в Анталию. И это не смотря на то, что Yaşam Hastanesi подтвердили, что смогут довезти нас до офтальмолога. Добираться до Анталии надо было своим путем. А это 60$ на такси туда обратно. В результате мы сами пошли в другую клинику в Кемере, где осмотр и лечение обошлись в 40$. Таким образом платная клиника обошлась дешевле, чем "бесплатная" по страховке ARX. Отличная компания.
АРКС30.05.2023 19:33
Вітаємо! Результати перевірки показали, що мова йде про випадок у 2022 році. Ви повідомили про подію 03.06.22, в цей же день Вам був організований та прогарантований візит до терапевта в Кемері. Згодом, спеціаліст ассистуючої компанії зв’язався з Вами для уточнення Вашого самопочуття. Виявилося, що є необхідність візиту до офтальмолога, саме тому Вам було запропоновано організувати візит на найближчу дату (06.06.22) до вільного спеціаліста в партнерській клініці, а саме в Анталії, адже офтальмолог в Кемері не приймає. На жаль, Ви не скористалися запропонованим варіантом. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Договором СК не відшкодовує витрати на таксі за винятком випадків невідкладної або невідкладної стаціонарної допомоги, коли застрахована особа в зв’язку з важким станом/травматичними ушкодженнями не може самостійно пересуватись. 16.06.22 Ви знов повідомили про подію, 20.06.22 Вам був організований та прогарантований візит до лікаря в Анталії. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»