оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "АРКС" (ID 64653)

Негативный, оценка клиента: 1/10

Віктор
Оформив в автоцивілку. Здава заднім ходом на стоянці і в'їхва в передній бампер сусіда KIA Sorento 2011 року. Винуватий. Подзвонив в страхову. Оформили європротокол. Огрянули пошкодження у експерта страхової. Есперт визначив, що заміні підлягає форсунка омивача фари, накладка протитуманної фари, нижня накладка на передній бампер, сам бампер підлягає ремонту та фарбуванню. Через деякий час отримали лист, де вони згідно тільки їм відомої калькуляції встановили, що вартість ремонту складає 1980 гривень (!), а моя франшиза 2000 гривень. Отже відмовлено. На СТО KIA за все перераховане нарахували 30 000 гривень. Будемо скаржитися, але ARX - це не страхова, а лайно. Більше не ногою в той бік.
АРКС22.02.2023 11:01
Вітаємо! Порядок відшкодування за договором Автоцивілка відрізняється від порядку відшкодування за договором КАСКО, а саме спрямований на забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров'ю та майну потерпілих при експлуатації наземних транспортних засобів на території України. Згідно ЗУ «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» ст.12.1. «Розмір франшизи при відшкодуванні шкоди, заподіяної майну потерпілих, встановлюється відшкодування за договором при укладанні договору..» (Ви самі обираєте наявність/відсутність франшизи). Згідно з ст. 29 «У зв'язку з пошкодженням транспортного засобу відшкодовуються витрати, пов'язані з відновлювальним ремонтом транспортного засобу з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством.... (авто іншого учасника 2011 року, а отже застосовується К зносу). Варто зауважити, що у потерпілого більша частина пошкоджень були на автомобілі до ДТП, про що свідчить фотофіксація з місця ДТП та вміст розрахунку з СТО другого (потерпілий не надав для огляду експерту кришку форсунки, вказавши, що вона відсутня - на фотографіях з місця пригоди вона не пошкоджена). Отже, розрахунок проведений за пошкодження, котрі утворилися внаслідок ДТП. Звертаємо Вашу увагу, якщо Ви не погоджуєтесь із рішенням компанії, Ви маєте право звернутися до уповноваженої особи в АТ «СК «АРКС» для розгляду: помічник заступника Голови Правління – Ковальчук Лілія Євгенівна, шляхом письмового звернення за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, АТ СК «АРКС». З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Віктор23.02.2023 10:50
Доброго дня! Дякую за відповідь і роз'ясення, проте вони не дають відповіді на питання, що я підняв у коментарі. 1. Чому не надано розрахунк Аудатекс від 02.02.22р. на який ви посилаєтесь в оисті відмові і зараз? 2. Ви пишете "розрахунок проведений за пошкодження, котрі утворилися внаслідок ДТП" . Мені вам на слово повірити? Чи простіще таки надати інформацію, як і що ви порахували? Можливо, я з вами погоджуся. А поки що, ще раз дякую за вельми формальну відповідь. Сподіваюсь, що ви ще здатні до покращень.
АРКС23.02.2023 15:14
Віктор, вітаємо! У відповіді описаний порядок врегулювання, котрий регулюється Законом та нормативними документами. Для надання більш детальної інформації по справі, Вам необхідно звернутися в офіційному письмовому порядку.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Віктор23.02.2023 21:59
Вітаю! Якщо в коментарях до відгуку ви спроможні лише на беззмістовні формальні відповіді з перерахуванням статей и правил, то не витрачайте часу на мене. Дякую
АРКС24.02.2023 09:28
Вітаємо, Віктор! Нам дуже прикро, що публікація конфіденційних документів у публічному просторі, а також чіткі посилання на Закон - для Вас формальність. Всі необхідні дії, для отримання Вами документів в межах законодавства,  вказані вище. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Віктор27.02.2023 09:53
Доброго ранку! пишаюся вашим вмінням писати багато тексту, але не дати чіткої відповіді на пряме просте запитаня: "розрахунок Аудатекс від 02.02.2023р".