Надія01.12.2016 14:21
В магазині "АЛЛО" (Ужгород) придбали планшет і оформили пакет "АЛЛО Захист" . Страхувальником була СК "АХА страхування". Настав страховий випадок, який потрібно зафіксувати на гарячій лінії протягом 1 доби. Оператор Наталія вперто НЕ фіксує час випадку, мотивує, що випадок не страховий, бо СПРИЧИНЕНИЙ НЕНАВМИСНО (тобто ненавмисно впав планшет і розбився екран)!!!??? Хіба не тому страхується товар?
АРКС01.12.2016 16:04
Шановна Надія!
У першу чергу дозвольте подякувати Вам за Ваш коментар. Для нас дійсно важливо отримувати інформацію від наших клієнтів з метою більш повного вивчення їхніх потреб та очікувань від Страхової компанії «АХА Страхування» (надалі «Компанія»).
Надання сервісу клієнтам на найвищому рівні є пріоритетним завданням, яке було поставлено керівництвом Компанії перед співробітниками.
Надання аргументованої відповіді на Ваш відгук можливо у разі, якщо в ньому міститься інформація, необхідна для вивчення ситуації, що склалася (№ Договору, ПІБ Страхувальника).
У разі виникнення подальших питань, стосовно даної ситуації, Ви маєте можливість звернутись до Довідкового центру Компанії за цілодобовим безкоштовним номером 0 800 30 272 3 з будь-якого стаціонарного телефону України або 272 з мобільного (платно, відповідно до тарифу оператора) або надіслати письмове звернення за адресою: «СК «АХА Страхування», м.Київ, вул. Іллінська, 8, 3-й підїзд, 6 поверх для розгляду скарги.
Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою,
Відділ контролю якості сервісу
«AXA Страхування»