оставил отзыв о ЧАО "Страховая компания "Саламандра" (ID 53900)

Негативный, оценка клиента: 1/10
Работает страховой адвокат

Александр

В провадженні ПрАТ «Страхова Компанія «Саламандра» (надалі Страховик) є справа, заведена в результаті страхового випадку, що стався 03.10.2019 року з транспортним засобом Volkswagen, реєстраційний номер А*8*0* Е* (надалі ТЗ). ТЗ застраховано у Страховика за договором добровільного страхування наземного транспорту № 14**.00010** від 02.04.2019 року (надалі Договір). Згідно п. 3.2. Договору, Страховик обрав документом для визначення розміру страхового відшкодування рахунок СТО № 0167 від 08.10.2019 року (надалі Рахунок), який йому було надано 30.10.2019 року. Рахунок було погоджено, та страховик зробив запит офіційному дилеру Volkswagen (надалі Дилер), з приводу фізичної можливості ремонту розбитого під час ДТП модулю радіонавігаційної системи (номер деталі 1T0065680P) (надалі Модуль). Мені було роз’яснено, що після отримання відповіді від Дилера про неможливість ремонту даного Модулю вони оплатять Рахунок в повному обсязі. Але процес отримання відповіді Страховиком дуже затягнувся. Тому в телефонному режимі мені повідомили, що виплата пройде в три етапи: 1. До 11.11.2019 року включно Страховик проведе часткову виплату страхового відшкодування авансом, в сумі *****,** грн., що складає вартість всіх замінених запчастин згідно Рахунку окрім Модулю. 2. До 22.11.2019 року включно Страховик проведе часткову доплату страхового відшкодування в сумі ** ***,** грн., що складає вартість ремонтних робіт згідно Рахунку. 3. Після отримання відповіді від Дилера доплатити страхове відшкодування в сумі *** ***,** грн., що складатиме вартість Модулю згідно Рахунку. Фактично, дієвою згодою Страховик визнав пред’явлені вимоги, частково сплативши суму страхового відшкодування двома частинами. Перша у розмірі ** ***,** грн. 11.11.2019 року, друга у розмірі ** ***,** грн. 22.11.2019 року. Загальна сума виплаченого відшкодування склала ** ***,** грн., що дорівнює вартості замінених запчастин без вартості Модулю, та вартості ремонтних робіт згідно Рахунку. Наразі у Страховика мається заборгованість, щодо сплати страхового відшкодування, та неустойки згідно пп. 9.3 Договору у розмірі 0,01% від суми несвоєчасно виплаченої частки відшкодування за кожен день прострочення. 03.01.2020 року Страховиком було частково сплачено неустойку в розмірі 11,69 грн. 16.01.2020 року представник Страховика заявив мені, що вартість розбитого в результаті ДТП модулю радіонавігаційної системи (номер деталі 1T0065680P) їхня компанія компенсувати не буде. З його слів, вони знайшли, якогось, «Дядю Васю», який у себе в гаражі відремонтує донний модуль. Згідно відповіді ТОВ «Автомобільний Дім «Соллі Плюс», яке є офіційним представником компанії Volkswagen в Україні, ремонт даного модулю не передбачено заводом виробником, та не передбачено постачання запчастин до даної системи. Але страховик ігнорує лист офіційного дилера та відмовляється нести відповідальність згідно умов договору за пошкоджений в результаті страхового випадку модуль радіонавігаційної системи, при цьому письмово відповіді стосовно цього питання мені надано не було. Такими діями Страховик змусив мене найняти адвоката, котрий займається підготовкою документів до суду, для захисту моїх порушених прав. Отже хочу в останнє звернутися до Страховика з вимогою переглянути рішення та доплатити належне страхове відшкодування.

Саламандра12.08.2020 13:34
Шановний Олександр, страхова компанія в повному обсязі виконала свої зобов’язання перед Вами. Дякуємо за звернення!
Александр12.08.2020 14:13
Почему ваша компания не выплатила деньги за разбитый магнитофон, как обещала? Вы говорили, что даете запрос на официальный диллер Volkswagen, по поводу магнитофона. И после того, как получите от них подтверждение того, что магнитофон не ремонтный, вы за него заплатите. Я вам предоставил письмо с официального диллера, а вы после этого отморозились и на связь не выходите... Почему нет доплаты за магнитофон? Дайте мне письменную аргументацию, и озанкомьте меня с калькуляцией №0024066.10, которая, "волшебным образом", получилась у вас на такую же сумму, как и счет СТО если от него отнять стоимость магнитолы...
Саламандра13.08.2020 16:05
Уважаемый Александр, с калькуляцией Вы можете ознакомиться на офисе, все обязательства перед Вами были выполнены. Вы писали жалобу в НКФП которая так же не обнаружила нарушений со стороны нашей компании и которая Вас уведомила об этом. Если Вы все же считаете что были нарушения с нашей стороны Вы в праве обратиться с иском в суд.